Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته پس از اغتشاش ایجادشده در کشور که توسط برخی از کانال‌های تلگرامی ضد ایرانی هدایت می شد، این پیام رسان با اختلالاتی در ایران مواجه شد. در 24 ساعت گذشته با خارج شدن تلگرام از دسترس، امکان استفاده از این پیام‌رسان مقدور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاقات، پیام رسان سروش که بیش از 1 میلیون و 300 هزار عضو داشت با روند رو به رشدی مواجه شد.

تعداد کاربران پیام‌رسان ایرانی سروش در ساعات اخیر به بیش از دو میلیون مخاطب رسیده است که در ادامه می بینید:

 

با نگاهی به رتبه پیام رسان سروش در الکسا نیز مشخص می شود مخاطب گیری این نرم افزار بعد از اختلال ایجاد شده در تلگرام به سرعت در حال افزایش است.

 

تمرکز اصلی سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود دارد.

ویژگی های سروش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کانال های عمومی ارسال بازخورد به مدیر کانال ثبت نظر و لایک به محتوای منتشر شده ارسال هر گونه فایل (تصویر، صدا، ویدئو و ...) شرکت در مسابقات و نظرسنجی ها گفتگوی دو نفره و گروهی جابجایی سریع و ایمن پیام ها ارسال هرگونه فایل برای دوستان استیکرهای زیبا و متنوع تماس رایگان مبتنی بر اینترنت

این نرم افزار امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از  گوگل پلی دریافت کرده است و در دو فروشگاه نرم افزاری مشهور ایرانی هم نزدیک به همین امتیاز را دریافت کرده است.

 

 

انتهای پیام/

افزایش مخاطبین پیام رسان ایرانی بعد از اختلال در تلگرام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

کد خبر 6097764

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • آبگرفتگی خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر (فیلم)
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • آماده‌باش چین برای شراره‌های خورشیدی
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎