Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت رئیسه مجلس برگزار شد که در این نشست موارد مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 از روز شنبه نشست‌های خود را آغاز کرده و به صورت منظم در دو نوبت صبح و عصر تشکیل جلسه می‌دهد، افزود: در نشست هیأت رئیسه مجلس تأکید شد که برخی موارد در نشست‌های کمیسیون‌ تلفیق مد نظر قرار گیرد چرا که ممکن است برخی فکر کنند مصوبات کمیسیون تلفیق به ضرر مردم است به ویژه در بحث هدفمندی یارانه‌ها و سوخت که در این نشست بحث شد که مجلس به هیچ وجه راضی به این نیست که حقوق افرادی که ضعیف بوده و کم درآمد هستند از محل هدفمندی یارانه ها قطع شود و با وسواس و حساسیت ویژه این اقدام صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجلس به دنبال این است که افرادی که به معنای واقعی دارای تمکن بالا هستند از دریافت یارانه نقدی حذف شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع دوم مطرح شده در نشست امروز هیأت رئیسه بحث قیمت سوخت بود که ممکن است برخی التهاباتی در جامعه ایجاد کند، یادآور شد: تاکنون مجلس به هیچ عدد واقعی درباره قیمت سوخت نرسیده و از هفته آینده کمیسیون تلفیق وارد دستور کار قیمت سوخت می‌شود اما آنچه که بنده می‌توانم قول دهم این است که این مواردی که در جامعه مطرح می‌شود و برخی به آن دامن می‌زنند مورد نظر مجلس نیست و تلاش مجلس بر این است که بودجه شفافی ارائه شود.

نعمتی افزود: مجلس به دنبال این است که به موضوعات مهم جامعه همانند اشتغال و رونق تولید مجموعه اقتصادی کمک شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول بودجه انجام شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و ما توضیح می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی