Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@15:44:04 GMT

خرید خودرو با چک های سرقتی در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۸۱۳۵

حوادث رکنا: باند تبهکارانی که با چک سرقتی دست به خرید و فروش خودرو داخلی و خارجی در شهر زاهدان می زدند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ غلامرضا جعفری معاون هماهنگ‌کننده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی کسب شکایت یکی از ادارات دولتی مبنی بر این‌که فردی ناشناس با ربودن دسته چک این اداره اقدام به کلاهبرداری در شهر زاهدان کرده‌ است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی، دریافتند یکی از کارمندان قراردادی این اداره که به دلیل سوء استفاده شغلی اخراج شده در یک فرصت مناسب دسته چک واحد تدارکات اداره مربوطه را سرقت Stealing و با دست کاری و جعل اعداد اقدام به کلاهبرداری کرده است.
ماموران در ادامه پایش‌های اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به سوءاستفاده از طریق دسته چک ربوده شده و خرید و فروش 15 دستگاه خودرو داخلی و خارجی با همکاری 4 نفر از همدستانش به مبلغ 12 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کرد .
15 دستگاه خودرو که توسط متهمان با دسته چک سرقتی خرید و فروش شده بود توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو