Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی با یورش به آستان مبارکه سه امامزاده در شهرستان‌های سوادکوه شمالی و قائم‌شهر قرآن‌ها، ادعیه‌ها و کتاب‌های دینی موجود در این 3 آستان مبارکه امامزادگان را به آتش کشیدند.

در این یورش سه آستان مقدس امامزادگان سیدگل‌عمو و سیده سکینه روستای ایوک، امامزاده سیدمحمد(ع) روستای‌کتی‌لته در شهرستان سوادکوه شمالی و امامزاده سید عبدالله(ع) روستای کشکا در شهرستان قائم‌شهر به آتش کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

 



به آتش کشیدن قرآن در حمله‌ عده‌ای از اخلال‌گران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم