Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی از مردمی که در خصوص مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم اعتراض دارند، حمایت می‌کند و مردم اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو از اعتراضات آنها سوءاستفاده کنند.

محمدحسین غریبی، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخوه دانشجویی دانشگاه رشت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  با اشاره به تجمعات اخیر در کشور بیان داشت: در چند روز اخیر تجمعاتی در مناطق گلسار و نامجو شهر رشت انجام شد که درگیری در منطقه گلسار بسیار بالا بود و اغتشاش گران شروع به سنگ اندازی کردند، دیشب در خیابان میکائیل تجمعی صورت گرفت که این تجمع قابل کنترل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریبی بیان کرد: در خیابان مطهری اغتشاش‌گران سطل زباله‌ها را آتش زدند، در شب اول حدود 50 نفراز اغتشاش گران و در شب دوم حدود 70 نفر از آشوب گران بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: آشوب‌گران به بهانه گرانی و تورم به خیابان ها آمدند؛ اما هدف اصلی آنها ایجاد تنش بین مردم بود و اصلا شعاری در چار چوب مشکلات اقتصادی سر نمی‌دادند، بیشتر شعارهای آنها ساختارشکنانه بود.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی افزود: نیروهای انقلابی و حزب اللهی از مردمی که در خصوص مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم اعتراض دارند، حمایت می‌کند و مردم اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو از اعتراضات آنها سوءاستفاده کند.

غریبی در ادامه گفت: در دانشگاه ها هم در شب اول یک عده از دانشجویان در خوابگاه‌ها شعارهای می دادند که بعد از مدتی ساکت شدند؛ اما اکنون دانشگاه آرام است.

وی بیان کرد: دانشجویان دانشگاه گیلان و مردم شهرستان‌های اطرف در مورد مبازه با فقر، فساد و بیکاری، اختلاس در حوزه اقتصادی و اجتماعی که بخش عظیمی از این مشکلات ناشی از سوء مدیریت و عدم لیاقت و عدم شایستگی و مدیران اجرایی است نامه و طومار برای استاندار شهر رشت نوشته اند و خواستار پاسخگویی به مردم و دانشجویان از جانب دولت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا

 به گزارش تابناک، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

به گزارش میزان، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟