Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از انهدام باند اصلی توزیع کننده هروئین و شیشه در خراسان رضوی خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : قاضی مهدی خدابخشی اظهار کرد: طبق رصد اطلاعاتی دو ماهه ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی شامگاه گذشته یک باند خانوادگی تهیه و توزیع هروئین معروف به «شمشیری» دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این باند خانوادگی را پدر، مادر و دو فرزند پسر تشکیل می‌دهند.
وی در خصوص عملیات دستگیری این باند خاطر نشان کرد: سردسته این باند یعنی پدر خانواده در یکی از مبادی ورودی مشهد شناسایی می‌شود، پلیس به  به او ایست می‌دهد اما نمی‌ایستد. در نهایت پلیس شلیک کرده و تیر به ماشین فرد متواری اصابت می‌کند، ماشین دچار نقص فنی شده  و زمین گیر می‌شود.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با بیان اینکه «از ماشین سردسته باند یعنی پدر خانواده حدود سه کیلوگرم هروئین کشف شده است»، عنوان کرد: در مجموع حدود 15 کیلو هروئین،تریاک و شیشه  از باغ، خانه و ماشین این باند کشف کرده‌ایم.
خدابخشی با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو و دو خانه در این عملیات، یادآور شد: همچنین حدود 51 میلیون تومان وجه نقد که پول فروش هروئین بوده هم کشف شده است. در این عملیات، دوست این خانواده هم که عطاری داشته و در عطاری اقدام به فروش هروئین و مواد مخدر می کرده،  دستگیر شده است.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با بیان اینکه «اعضای باند «شمشیری» گرداننده اصلی قاچاق هروئین در سطح استان و سرشاخه بودند»، تصریح کرد: تحقیقات در خصوص این باند و اقدامات آنها ادامه دارد و خبر تکمیلی طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد