Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز سال نو مسیحی اوضاع در برخی کشورهای اروپایی جو ناآرامی را تجربه کرد که در برنامه این هفته «گزارش هفتگی» که جمعه ۱۵ دی ما از شبکه یک پخش می شود این مساله مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین با توجه به اغتشاشات روزهای اخیر در ایران، نقش رسانه­ ها و مقام های آمریکایی در این اغتشاشات و نمایان شدن سیاست تغییر رژیم در ادبیات مقام های آمریکایی در این برنامه تحلیل و بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تهدید موشکی رهبر کره شمالی علیه آمریکا، بحران مالی ناشی از کاهش قیمت نفت به اقتصاد عربستان و امارت متحده عربی، تحولات فلسطین و تحولات یمن از محورهای برنامه روز جمعه پانزدهم دی «گزارش هفتگی» است.

 دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده در مجلس، دیدار حسن روحانی رییس جمهوری با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس و جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از بخش های دیگر برنامه «گزارش هفتگی» خواهد بود.

برنامه «گزارش هفتگی» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت ۱۲:۱۵ با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • طلای جهانی پس رفت
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر