Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@01:08:54 GMT

نصب سامانه اعلام خطر در حاشیه رودخانه کارون

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۷۷۰۵

نصب سامانه اعلام خطر در حاشیه رودخانه کارون

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت نیرو، سیدحمید صالحی مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور، از نصب سامانه آژیر خطر در مسیر پایین دست رودخانه کارون به منظور پیشگیری از غرق شدگی شناگران و مردمی که حاشیه رودخانه کارون را برای استراحت و تفریح انتخاب می‌کنند، خبر داد.

صالحی با اعلام خبر فوق افزود: در ادامه برنامه‌های ایمنی و مراقبتی، شناساندن خطرات تفریح و شنا در مخازن سدها و رودخانه ها از جمله اطلاع رسانی عمومی، نصب تابلوهای هشداردهنده و بنرهای ایمنی در نقاط حادثه خیز حاشیه پایین دست رودخانه سد شهید عباسپور در دستور کار پرسنل مرتبط با این امر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: این سامانه که به صورت پیامکی و کنترل از راه دور فعال می شود، در زمان بالا آمدن سطح آب رودخانه، دقایقی پیش از استارت واحدهای نیروگاهی، باز شدن احتمالی سرریزها و تونل لجن‌کش، با فرمان ارسالی از سوی بهره‌بردار به افرادی که در حاشیه رودخانه به استراحت می‌پردازند هشدار خواهد داد.

402

سد کارون سامانه اعلام خطر نیروگاه شهیدعباسپور ایمنی تونل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری با بارش شدید باران همراه شدند. بارش‌هایی که منجر به جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی شد.

خروش دوباره رودخانه فصلی و سیلابی شدن آن در حاشیه جاده قدیم شهرستان آران و بیدگل بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

منبع: حسن حفیظیان  - اصفهان

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران