Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان اصفهان گفت: بیش از دو هزار و ۷۰۰ جهادگر از استان، برای عضویت در کانون سنگرسازان بی سنگر استان اصفهان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی گرامی صبح چهارشنبه، در دیدار با چند تن از جهادگران سنگر ساز بی سنگر در شهرضا اظهار داشت: این کانون به همت جمعی از فرماندهان و مسئولان جنگ با هدف حفظ یاد، نام و ترویج فرهنگ مدیریتی جهادی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این کانون از سال ۸۵ کار خود را آغاز کرده گفت: ۲۰ درصد از شهدای وزارت جهاد کشاورزی در کشور به استان اصفهان اختصاص دارد.

مدیرعامل کانون سنگر سازان بی سنگر استان اصفهان با بیان این که هر کس حداقل سه ماه سابقه جنگ جهادی دارد، می تواند عضو این کانون شود، ادامه داد: بیش از ۳۰۰ مورد دیدار با خانواده سنگر سازان بی سنگر در استان صورت گرفته است.

وی گفت: برنامه هایی از جمله سفرهای زیارتی و فعالیت های ورزشی برای گردهمایی این عزیزان در راستای تجدید دیدار، یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر انجام می شود.

گرامی هدف از برپایی همایش برای سنگرسازان بی سنگر را، گردهمایی این عزیزان برای ثبت خاطرات و مستندات تاریخ جنگ عنوان کرد و افزود: این خاطرات و اماناتی که از شهدا به یادگار مانده باید بتوانیم در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران ثبت کنیم.

وی با اشاره به ادغام جهاد با کشاورزی که دیگر جایگاهی برای سنگرسازان بی سنگر و افرادی که از پایگاه جهاد اعزام شدند نبود، گفت: به همت و ابتکار فرماندهان جنگ و جهاد این کانون احداث شده است.

مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان اصفهان گفت: این کانون ها غیر سیاسی و دولتی بوده و هیچ گونه بودجه دولتی ندارد و هزینه آن از حق عضویت اعضا و خیران تامین می شود.

وی از وجود سه هزار و ۳۰۰ شهید وزارت جهاد کشاورزی در کشور خبر داد و افزود: بالغ بر ۶۵۰ شهید سنگرساز بی سنگر از پایگاه جهاد سازندگی استان به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که جان شان را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

گرامی با بیان این که در شهرستان شهرضا نیز بیش از یکصد جهادگر، سنگر ساز بی سنگر شناسایی شده است، گفت: هفته گذشته گردهمایی متشکل از اعضای کانون سنگر سازان بی سنگر شهرستان های سمیرم، شهرضا و دهاقان در شهرضا برگزار شد.

وی افزود: این گردهمایی با هدف تجلیل، یاد و تکریم جهادگران سنگر سازان بی سنگر و ترویج روحیه جهادی برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر سه شنبه در نشست کارگروه برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مشگین شهر اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ کانون در استان فعالیت دارند و گستردگی مناطق، کمبود نیروی انسانی و اعتبار و عدم تجهیز کانون‌ها و بیماری کرونا در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای مجموعه ما به همراه داشته است.

وی ادامه داد: حمایت‌های مسئولان استانی از برنامه‌های دبیرخانه مساجد نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

آمون بیان کرد: تابستان بهترین فرصت است که مدیران کانون‌ها با برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و تربیتی زمینه جذب نوجوان و جوانان را فراهم کنند.

جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل و هیئت همراه در سخنانی گفت: در حقیقیت مردمی‌ترین تشکل و مجموعه‌های فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی درادامه گفت: درشهرستان مشگین شهر تعداد ۸۱ کانون با مجوز از دبیرخانه مساجد فعالیت دارند و از این کانون‌ها ۵۶ کانون روستایی و ۲۵ کانون شهری فعالیت دارند.

کد خبر 6099402

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان