Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@17:56:09 GMT

هر یتیم ایلامی ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان درآمد دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۸۰۱۸

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ایلام، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام امروز در نشستی مشترک با مدیر شرکت مهندسی و توسعه میدان نفتی سروک آذر که با حضور مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد کشور در محل دفتر این شرکت در مهران برگزار شد، اظهار کرد: متوسط میزان دریافتی ایتام استان‌های دیگر کمتر از 150 هزار تومان است و استان ایلام از این نظر از استان‌های برگزیده کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشارکت خوب مردم استان ایلام در دستگیری از نیازمندان، افزود: هم‌اکنون بیش از 58 درصد مردم این استان در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد حضور دارند .
رضایی با بیان اینکه مردم ایلام در همه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد حضور بالایی دارند، اضافه کرد: میانگین دریافتی هر یتیم در استان ایلام از طریق طرح اکرام در ماه 200 هزار تومان است که این رقم بالاتر از میزان متوسط کشوری است .
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه اعتماد عمومی به کمیته امداد و مشارکت در طرح‌های این نهاد هرساله در حال افزایش است، گفت: این نوع اعتماد عمومی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های کمیته امداد است .
رضایی با عنوان اینکه شرکت‌های مختلفی در زمینهٔ بهره‌برداری از ذخایر نفت و گاز این استان حضور دارند، عنوان کرد: در نظر داریم از چنین ظرفیت‌هایی برای خدمت به نیازمندان این استان استفاده بیشتری شود .
وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه فقرزدایی در استان ایلام و توانمندسازی خانواده‌ها اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است، افزود: سال گذشته توسط کمیته امداد و با همکاری خیران برای بیش از هزار خانوار در این استان مسکن مناسب تهیه‌شده است .
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مشکلات مسکن مددجویان در بیشتر مناطق استان ایلام به حداقل رسیده و بیشترین مشکلات مسکن مددجویان در شهر ایلام بوده که آن‌هم به خاطر گران بودن قیمت زمین در این شهر است .
رضایی افزود: درزمینهٔ اشتغال نیز این استان از استان‌های پیشرو و موفق در کشور بوده و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در سال گذشته، این استان توانست در جایگاه پنجم کشور در این زمینه قرار گیرد .
وی همچنین به خدمات فرهنگی این نهاد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان ایلام از 344 مددجوی نخبه که دارای پرونده و شناسنامه نخبگی هستند حمایت کرده و خدمات فرهنگی لازم را به آنان ارائه می‌کند

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • فعال‌سازی ۳ هزار خانه هلال در ۴۰۰ شهر و شهرستان
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست