Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: افراد محدودی که در چند شب گذشته اقدام به ایجاد نا آرامی ها در شهر تویسرکان می کردند، با انجام کار اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: همچنین افرادی با نفوذ در صفوف مردم تویسرکان، اقدام به ایجاد ناآرامی و تخریب اموال عمومی کردند که این افراد نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار همدان یادآوری کرد: مردم در مقاطع مختلف بدون ایجاد درگیری و تنش اقدام به اعتراض، تجمع و اعلام نظر کرده اند و مسئولان نیز با حضور در جمع معترضان، علاوه بر شنیدن مطالبات آنها برای رفع مشکلات شان تلاش کردند.
وی گفت: شهرستان تویسرکان دارای مردمانی ولایتمدار و متدین است که با همکاری آنها و تدابیر امنیتی شاهد فضای امن و آرام در این شهرستان هستیم.
وی از شهروندان خواست از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند و در اجتماعاتی که با حضور افرادی محدود و تحریک شده توسط سایت ها، شبکه ها و کانال های مخالف نظام برگزار می شود، حضور نیابند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان پیشتر اعلام کرده بود که ناآرامی های اخیر استان منجر به 'از دست دادن' سه تن و مجروحیت 30 تن شده است.
به گزارش ایرنا، جمعی از مردم همدان عصر دیروز سه شنبه با حضور در پیاده راه بوعلی، راهپیمایی کرده و شعارهایی بر علیه ساختارشکنان و عاملان ناآرامی های اخیر سر دادند.
قرار است عصر امروز نیز راهپیمایی بزرگی در محل پیاده راه بوعلی شهر همدان در واکنش به ناآرامی های اخیر برگزار شود.
7526/ 2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند