Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در نشست با کارکنان تعاون بنیاد استان اقزود: سرمایه‌گذاری برای تداوم و اعتلای انقلاب اسلامی باید در راس همه فعالیت های ما به عنوان بخشی از کارگزاران این نظام قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه رعایت ضوابط و قوانین اداری باید ملاک کار کارکنان بنیاد در ارایه‌ خدمت باشد،گفت: برای اینکه از قافله‌ خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران عقب نمانیم باید به روز باشیم و اطلاعات کافی و لازم را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول افزود: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت‌های بالا و شرح صدر برخوردار هستند و باید آستانه‌ تحمل خود را برای خدمت به جامعه هدف بیشتر کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: برای ارایه‌ خدمت مطلوب به جامعه ایثارگران ابتدا باید مجهز به علم روز بوده و سپس علوم لازم را در ارایه‌ کار بهتر به خدمت بگیریم.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه استفاده از تجربیات گذشتگان یکی از راهکارهای موفقیت در انجام امور جاری‌مان خواهد بود، گفت: ما باید نسبت به خواسته‌های ارباب‌رجوع علاوه بر رعایت قانون، احساس مسوولیت انسانی و اخلاقی داشته باشیم.
این مسئول افزود: وقت‌شناسی باید یکی از ویژگی‌های اخلاقی کارکنان بنیاد باشد تا امور ارجاعی به هنگام و در وقت آن انجام شود و شامل مرور زمان نشود.
وی با بیان اینکه کارکنان باید در همه موارد پاسخگوی جامعه ایثارگران باشند،گفت: همچنین آنها باید به کارگیری راهکارهای اصلاح‌گرایانه در همه امور را در دستور کار خود قرار دهند.
استان قزوین سه هزار شهید سرافراز را تقدیم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد