Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@19:50:45 GMT

کیف قاپی صوری، شاگرد عطاری را به دام انداخت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۹۶۸۶

کیف قاپی صوری، شاگرد عطاری را به دام انداخت

سرهنگ پژمان قویمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: روز گذشته خبر یک فقره کیف قاپی به فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: عوامل کلانتری 13 عین القضات در محل حاضر شده و در تحقیقات اولیه متوجه می شوند کیف حاوی وجه نقد شاگرد عطاری هنگام خروج از بانک توسط 2 کیف قاپ موتورسوار به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق اظهار کارفرما ، وی یک فقره چک 30 میلیون ریالی به شاگرد خود تحویل داده تا آن را نقد کند ولی شاگرد او پس از بازگشت از بانک، از سرقت کیف حاوی پول خبر می دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: ماموران در تحقیق از شاگرد مغازه عطاری متوجه اظهارهای ضد و نقیض او می شوند بنابراین برای انجام تحقیقات بیشتر وی را به مقر کلانتری منتقل می کنند.
سرهنگ قویمی ادامه داد: همزمان تیمی از دایره تجسس کلانتری 13 اقدام به رصد دوربین های مدار بسته مسیر و محل وقوع سرقت کردند.
وی افزود: مستندات و مدارک به دست آمده توسط پلیس گویای این بود که این سرقت صوری بوده و با همدستی شاگرد مغازه صورت پذیرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: شاگرد مغازه پس از مواجهه با مستندات، لب به اعتراف گشود و به برنامه ریزی برای انجام این کیف قاپی صوری با همکاری 2 دوست خود اعتراف کرد.
سرهنگ قویمی گفت: سارق چند ماهی در مغازه عطاری مشغول به کار بود و بارها اقدام به انجام امور بانکی و نقد کردن چک، بدون دستبرد به آن کرده است.
وی افزود: این فرد به علت مشکلات مالی اقدام به طراحی چنین نقشه ای کرد تا پس از به سرقت رفتن وجه نقد کسی به وی شک نکرده و صاحب مغازه نیز از او شکایتی نکند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: با همکاری شاگرد مغازه همدستان وی که 2 برادر 23 و 35 ساله بودند در منزل شخصی دستگیر شدند.
سرهنگ قویمی اظهار کرد: هر 2 متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
سرقت در همدان روند نزولی دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم

مدتی است رانندگانی که در آزادراه فیروزکوه به سمت تهران تردد می‌کنند در بخش‌هایی از جاده در حد فاصل تونل شماره ۱، ۲، ۳ با مشکل بریدگی‌های عریض روکش آسفالت مواجه هستند و با خسارت هایی که به خودروها وارد می کند برای رانندگان دردسر ساز شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

 سلام و وقت بخیر، در آزاد راه فیروزکوه به سمت تهران به مدت ۲هفته است که بخش‌هایی از آسفالت در حد فاصل تونل ۳،۲،۱ بریدگی عریض دارند که به خودرو‌های در حال عبور آسیب شدیدی وارد می‌کنند و هیچ اقدامی نسبت به ترمیم و مرمت آن صورت نگرفته است. لطفا این موضوع پیگیری شود تا از ورود خسارت به خودرو‌های مردم جلوگیری شود.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت