Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:45:02 GMT

شانس به کشتی آزاد ایران رو کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۹۸۳۶

شانس به کشتی آزاد ایران رو کرد

تیم ملی کشتی آزاد با دعوت رسمی اتحادیه جهانی در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی کشتی آزاد ایران با قرار گرفتن در رده نهم مسابقات جهانی ۲۰۱۷ در پاریس فرانسه شانس حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داده بود، اخیرا اتفاقات دیگری رخ داده که باعث شده شانس به آزادکاران ایرانی رو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق نامه ای که از سوی اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون ایران رسیده، تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ دعوت شده است.


مسابقات جام جهانی کشتی آزاد با حضور ۸ تیم برتر جهان در فروردین ماه سال ۹۷ در آمریکا برگزار می شود. به نظر می رسد یکی از ۸ تیمی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ در رده های اول تا هشتم قرار گرفتند، از حضور در این رقابت ها انصراف داده و به همین دلیل اتحادیه جهانی از ایران دعوت کرده است.


همچنین شنیده می شود اسپانسر برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در آمریکا یکی از شروط خود را حضور آزادکاران ایرانی قرار داده است. با توجه به حضور پرشور تماشاگران ایرانی در سالن های کشتی آمریکا در سال های اخیر، برای حامیان جام جهانی شرکت کردن آزادکاران کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار است.


با این وضعیت شانس به ایران رو کرده و در سالی که آزادکاران کشورمان نتایج خوبی کسب نکردند، بازهم می توانند در جام جهانی که به صورت تیمی برگزار می شود، شرکت کنند.


آزادکاران این روزها تمرینات خود را در خانه کشتی تهران زیر نظر رسول خادم به عنوان سرمربی پیگیری می کنند.

فرنگی کشتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد

ارمنی‌ها برگزاری جام سرکیسیان را به شهریور ماه موکول کرده‌اند و بنابراین این جام بین‌المللی از برنامه‌های فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خارج شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیش از این علاوه بر تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که 17 تا 20 خرداد ماه در بوداپست برگزار شده و آخرین مسابقه رنک‌دار اتحادیه جهانی است، حضور در جام سرکیسیان ارمنستان در برنامه فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار داشت و گفته می‌شد شاید کامران قاسم‌پور که سال گذشته در تورنمنت رنک‌دار زاگرب در 97 کیلوگرم کشتی گرفته بود، این بار در جام سرکیسیان در وزن 86 کیلوگرم محک بخورد، اما برگزاری این تورنمنت از سوی ارمنی‌ها به شهریور ماه امسال موکول شده است و در ماه خرداد برگزار نخواهد شد.

با تصمیم فدراسیون کشتی ارمنستان، این رقابت‌ها بعد از المپیک به انجام خواهد رسید. بنابراین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از حضور در گزینشی جهانی که 20 تا 23 اردیبهشت در استانبول برگزار می‌شود، تورنمنت بوداپست را در پیش دارد و باید دید جامی به جای سرکیسیان در برنامه‌های تیم محسن کاوه جایگزین خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان