Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:36:46 GMT

پاسخ عجیب یک مسئول به دلیل گرانی تخم مرغ چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۰۵۴۷

پاسخ عجیب یک مسئول به دلیل گرانی تخم مرغ چیست؟

معاون سازمان دامپزشکی کشور درباره شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تلفات میلیونی مرغهای تخم‌گذار و بالا رفتن قیمت تخم‌مرغ در بازار گفت: انفجار شبکه‌های ریلی شده است. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ اقتصادی کشاورزی و امور دام نظرات

به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری تسنیم در هفته‌های گذشته قیمت تخم‌مرغ در بازار مصرف به شدت بالا رفت به طوری که هر شانه 30 عددی تخم مرغ به رقم بی‌سابقه 16 تا 20 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت با وقفه‌ای حدود یک هفته‌ای توانست با واردات تخم مرغ از ترکیه قیمت این محصول را کاهش دهد به طوری که هر شانه تخم مرغ امروز به 12 هزار و 500 تومان کاهش یافته است. 

دلیل افزایش قیمت تخم مرغ  معدوم شدن 14 تا 17 میلیون مرغ تخمگذار است که بخش خصوصی رقم تلف شده در سالجاری را 17 میلیون و بخش دولتی آن را 14 میلیون می‌داند؛ نقطه قابل تامل در این ارتباط سکوت رسانه ای سازمان دامپزشکی کشور برای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی درباه این امر است به طوری که حسن روحانی رئیس جمهور دولت دوازدهم در واکنش به این امر در جلسه اخیر هیئت دولت با گلایه از سازمان دامپزشکی گفت که باید تمام اطلاعات مربوط به بیماری آنفولانزا مرغی به مردم گفته شود تا آنها دلیل افزایش قیمت یکباره این محصول را بدانند. 

بنابراین گزارش در واکنش به این خواسته رئیس جمهور سازمان دامپزشکی کشور قبل از ظهر امروز نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی این سازمان تشکیل داد تا به نحوی این خواسته رئیس جمهور اجابت شود اما رئیس این سازمان و معاونان وی همچنان روال قبلی خود را پیش گرفتند و با ارائه گزارش‌هایی تخصصی و گاها نامفهوم برای عموم و به شکلی عمل کردند که این شفاف سازی صورت نگرفت. یکی از عجیب ترین پاسخ‌هایی که معاون سازمان دامپزشکی کشور در تکمیل صحبت‌های رئیس خود درباره اپیدمی شدن بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان و  تلفات 14 میلیونی مرغهای تخم‌گذار و بالا رفتن قیمت تخم مرغ در بازار داد: «انفجار شبکه‌های ریلی» صورت گرفته است. 

مشروح نشست خبری علیرضا رفیعی‌پور معاون سازمان دامپزشکی کشور و ماکنعلی معاون سازمان دامپزشکی کشور در ادامه مطلب می‌آید. 

این خبر در حال تکمیل....

انتهای پیام/

 

R1342/P1012122/S7,83/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902386

دیگر خبرها

  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی