Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در حال حاضر برای طرح زمستانه و اتفاقات و حوادث طبیعی ۲۲۰ تیم تخصصی آمادگی کامل را دارند. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از گرگان, علیرضا صیاد, پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست معاونان امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراسر استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 16 پایگاه در سراسر استان آمادگی دارند تا اتفاقات زمستانه را مدیریت کنند و همه تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امداد و نجات و نیروهای تخصصی را برای آمادگی کامل دوچندان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: اساسی‌ترین مبحث در دستور کار ما ,احساس  می‌شود, آموزش است و پیشنهاد می‌شود همه مدیران ارشد به کمک ما بیایند و کارمندان خود را ماجب کنند تا دوره‌های آموزشی امداد و نجات را آموزش ببینند.

صیاد تصریح کرد: سالیانه چند مرحله نشست با مدیران و معاونین انداد و نجات شهرهای استان برگزار می‌شود تا در این نشست‌ها دستور العمل‌های جدید تشریح و توجیه شوند تا با آمادگی و توان مضاعف به استقبال طرح زمستانه برویم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد: با توجه به لرزش‌ها و زلزله‌هایی که در سطح کشور داریم, بخش تجهیزات و نیروی انسانی ما با آمادگی بسیار خوب, آماده امدادرسانی در شرایط وقوع حوادث است.

وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل و هماهنگی 112 جمعیت هلال احمر استان گلستان به صورت شبانه‌روزی درقالب طرح زمستانی فعال است، اظهار داشت: این مرکز برای امداد رسانی به حادثه دیدگان به صورت شبانه‌روزی فعال است.

صیاد گفت: جمعیت هلال احمر استان گلستان همه ساله برای ارائه خدمات امداد ونجات، کمک‌های اولیه و ارائه خدمات اجتماعی برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان، اقدام به تشکیل طرح‌های امداد و نجات از قبیل زمستانه، نوروزی و همچنین تابستانه می‌کند.

انتهای پیام/

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر