Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به دنبال ناآرامی های اخیر و ایجاد ناامنی و سردادن شعارهای ضد ارزش های انقلاب و ساختارشکنانه برخی افراد آشوبگر در کشور، مردم شهرستان مرزری پارس آباد مغان پیش از ظهر امروز به خیابان آمدند و این اقدام آشوبگران و مخلان امنیت را به شدت محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد با حضور خودجوش خود در خیابان های شهر پارس آباد و سردادن شعارهایی علیه اغتشاش گران و اعلام پیروی از ولایت فقیه، خشم و انزجار خود را علیه فرصت طلبانی که دست به هتک حرمت علیه نظام و ایجاد تخریب و ناآرامی کرده بودند بیان کردند.

مردم در این راهپیمایی شعارهایی همانند «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است»، «ما ملتی بصیریم، ذلت نمی پذیریم» «ما ملتی بیداریم از آمریکا بیزاریم»، «حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست»،‌ «خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

بسیاری از مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم های سیاه که روی آن نام مبارک امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و هیهات من الذلة حک شده بود با برافراشتن بیرق هیات های مذهبی، نشان دادند که اهانت آشوبگران به پرچم ایران و نام مبارک ائمه اطهار (ع) خط قرمز آن هاست و آن را تحمل نخواهند کرد.

در این راهپیمایی همچنین عده ای از مردم لباس های سفید به نشانه کفن پوشی به تن داشتند که روی آنها نوشته شده بود "جانم فدای رهبر" ، "فدائیان رهبریم"، "جانیم اولسون سنه قوربان رهبریم" تا بدین طریق ضمن انزجار از اقدامات آشوبگران، حمایت قاطع خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کنند.

در اين ميان از زن و مرد، کوچک و بزرگ با در دست داشتن تمثال امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری، خواستار برخورد جدی و اشد مجازات برای اغتشاش گران و آشوبگرانی شدند که باعث اخلال امنیت در برخی شهرهای کشور شده اند.

امام جمعه پارس آباد در این راهپیمایی با تأکید بر اینکه باید در دفاع از ولایت فقیه استوار و محکم بود، تصریح کرد: بار ديگر مشخص شد كه اغتشاش گران و آشوبگران ماهيتی دين ستيزانه و ضد انقلابی دارند و اصل عقايد اسلامی و عمود ولايت را هدف قرار داده‌اند.

حجت الاسلام رشادی با اعلام این که این اغتشاشات حرکت دشمن پسندانه ای است، افزود: قطعا این اغتشاشات هیچ زمانی از ناحیه مردم صورت نمی گیرد و امروز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پارس آباد در کنار سایر شهرهای کشور، ثابت کردند با بصیرت و زمان شناسی مثال زدنی و حضور‌ی پرشور پاسخ قاطعی به فرصت طلبان و اغتشاش گران می دهند.

انتهای پیام/ح

حضور پرشور مردم پارس آباد در راهپیمایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

 حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری