Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محمد سلطان حسینی به مناسبت میلاد حضرت عیسی ابن مریم (ع) و  سال نو میلادی و عید کریسمس با حضور در منزل شهید جاوید الاثر هراچ هاکوپیان با پدر و مادر این شهید دیدار و با تقدیم لوح و هدیه از مقام شامخ آنان تجلیل به عمل آورد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) و سال نو میلادی به این خانواده شهید عنوان داشت: پیامبران اولوالعزم همه با یک هدف رسالت خود را دنبال می کردند و آن پیاده کردن خوبی ها و دوری از شرارت ها بود و در دین مبین اسلام از حضرت عیسی (ع) و حضرت مریم (س) با احترام خوبی یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطان حسینی افزود: خانواده های شهدا باعث عزت و افتخار ما هستند.

پدر شهید هراچ هاکوپیان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: من فرزندم را برای محافظت از میهن عزیزم به جبهه ها فرستادم و افتخار می کنم که او برای دفاع از کشور جانش را تقدیم کرده است. وی با بیان اینکه ارامنه در هر کجای کشور که بوده اند نقش سازنده ای داشتند گفت: ما برای همه خادمان و مسئولین این کشور که برای سربلندی میهن عزیزمان تلاش می کنند از صمیم قلب دعا می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود