Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@23:28:34 GMT

پلیس ایران صلح‌بان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۴۴۱۱

پلیس ایران صلح‌بان می‌شود

معاون تربیت و آموزش ناجا از هماهنگی با وزارت خارجه برای آغاز دوره صلح‌بان در پلیس ایران خبر داد. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ اجتماعی انتظامی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار امیرحسین یاوری در یازدهمین همایش سراسری و دومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه ما امروز تأمین کننده اصلی عملیات‌های ناجا و نیروی ذخیره و احتیاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز با حضور فرماندهی ناجا چند طرح افتتاح می شود؛ یکی از آنها راه اندازی سیستم حق‌التدریس است که توانسته‌ایم با این سیستم نزدیک به 6 میلیارد تومان صرفه‌جویی کنیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه در حال حاضر در مجموعه ما چندین کار بزرگ در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی آموزش، 80 درصد پرسنل ناجا را آزمون کرد.به خود می‌بالیم که می‌توانیم کاری برای نظام و مملکت در حد توانمان انجام دهیم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی ناجا اشاره و اضافه کرد: در تلاش هستیم تا دیگر نگرانی از بابت دفاع شخصی درجه داران نداشته باشیم. امیدواریم تا پایان سال همه مراکز آموزش ناجا به ویدئو کنفرانس و دوربین مجهز شوند.

وی گفت: یکی از طرح‌های  که امروز افتتاح می‌شود کانتینری مجهز به کلیه تجهیزات فاوایی است که درجه‌داران می توانند در سراسر کشور توسط آن آموزش ببینند.

یاوری در خاتمه گفت: به زودی دوره صلح بان پلیس ایران را شروع می‌کنیم و در این خصوص هماهنگی های لازم با وزارت امور خارجه نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/

R34343/P1014142/S2,21/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی نیازمند معلم قوی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، گفت: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدسه قوی نیازمند معلم قوی هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت روز معلم اظهار کرد: امروز جای خالی و فقدان شخصیتی مانند شهید مطهری واقعاً احساس می‌شود، شخصیتی که هر کجا به اسلام و ایران حمله می‌شد، کامل‌ترین کتاب‌ها و نوشته‌ها را بدون لکنت زبان و شجاعانه ارائه می‌داد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند با آمارهای آبکی و غیر واقعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسل امروزی را از دست رفته معرفی کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، تصریح کرد: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدرسه قوی نیازمند معلم قوی به عنوان یک عنصر مؤثر، هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیریان ادامه داد: نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم در خصوص توزیع شیر به‌صورت کامل صورت می‌گیرد و تاکنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر با اعتباری نزدیک به ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ۳۴ نوبت در مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در امتحانات نهایی محور و جان مایه کتاب‌های درسی بوده و این یک اتفاق بزرگ است، ادامه داد: برای تجهیز حوزه‌های امتحانی و برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی تاکنون سه میلیارد ۱۲۰ میلیون از محل تملک سرمایه، ۵۹۸ میلیون تومان از فصل پنج و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: کمبودها در حوزه‌های امتحانی همچنان جدی بوده و حرکت یک حرکت رو به جلو و جدی است.

کد خبر 750041

دیگر خبرها

  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی