Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@06:14:31 GMT

رهبر انقلاب اولین مطالبه گر واقعی حقوق مردم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۴۶۳۰

رهبر انقلاب اولین مطالبه گر واقعی حقوق مردم

گمراه کردن مردم از راه حقیقی و رسیدن به مطالبات بحق اقتصادی آنها خواست دشمنان داخلی و خارجی است، باید چشم‌ها را باز کرد و نیک نگریست زیرا رهبری اولین مطالبه گر حقوق اجحاف شده مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛عدم توجه به مطالبات واقعی مردم و تصمیمات عجولانه، طماعانه و غیر کارشناسی دولت در بحث بنزین و افزایش عوارض خروج از کشور به منزله بنزین بر روی آتش زیر خاکستر شد که می‌رفت تا همه چیز را نابود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


شعارهای افراد معترض مال باخته و سپرده گذاران موسسات مالی اعتباری که ماه‌ها در خیابان‌های تهران و شهرهای بزرگ اصفهان و مشهد تجمع میکردند را دولت شنیده بود اما چرا پنبه از گوش خود خارج نمی‌کرد جای سوال دارد. 

شعارهای اقتصادی,رفع فقرو فساد از سیستم اجرایی وپایان بخشیدن به تبعیض های نابرابر وظالمانه نه اینکه ممنوع ونامتعارف باشد,نه, بلکه پسندیده و الگوگرفته از قیام رهایی بخش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است. 

زیر بار زورنرفتن و ظلم را فریاد زدن کار مردان بزرگ تاریخ است و مقام معظم رهبری سالیان سال است که در اکثر رهنمودهای خود رفع ظلم، ستم، تبعیض و نابرابری را فریاد زده است. 

کمتر کسی است که سخنان ایشان در ابتدایی سال و پیام‌های ممتد نوروزی، سال‌های گذشته را نشنیده باشد.

اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، رفع بیکاری، مبارزه با ویژه خواری و حقوق‌های نجومی و صدها مورد دیگر و... 

قبل از اینکه مردم به خیابان بیایند رهبر انقلاب خودش یک تنه به خیابان آمده بود و فریاد می‌زد اما گوش‌های کر و دیده‌های کور هرگز پذیرایی فریادهای ایشان نبود. 

ماموریت دادن دشمن خارجی به عوامل سر سپرده وطن فروش وتحریکات داخلی برخی مسئولین تن پرور و بی عرضه مرفع طلب و شکم باره که خود عامل همه بد بختی و بیچارگی ملت است با فریاد دزد، دزد قصد غارت اموال مردم را دارد و سعی دارد تا با انحراف در مسیر عدالت طلبی همه قصورهای مدیریتی و همه کم کاری‌های کابینه بی عرضه و فرتوت را به گردن رهبری بیاندازد و با رخنه در بدنه اعتراضات مردمی و سر دادن شعارهای انحرافی علیه رهبری به مقصد خود برسد. 

سردادن شعارهای ساختار شکنانه در تجمعات وتبدیل اعتراضات مدنی به اغتشاشات قبل از همه دامن خود ملت را خواهد گرفت؛ گمراه کردن مردم از راه حقیقی و رسیدن به مطالبات بحق اقتصادی آنها خواست دشمنان داخلی و خارجی است، باید چشم‌ها را باز کرد و نیک نگریست زیرا رهبری اولین مطالبه گر حقوق اجحاف شده مردم است. 

توجیه گران سیاسی و ناتوانان بدنه اجرایی دولت میخواهد با شعارهای بی صواب مردم را در برابر نظام قرار داده تا با تخریب اموال عمومی و نفوذ دشمن وخون وخون ریزی مطالبه اصلی مردم پنهان بماند و همه تقصیر را به دوش شخص رهبری بیاندازد. 

باید هوشیار بود و فریب سناریونویسان لیبرال و غرب گرایان وسینه چاکان آمریکایی و انگلیسی وطنی را نخورد، مقصر صلی دولت کم کار و پر ادعاست که چهار سال سرنوشت کشور را به زلف نحس برجام و مذاکرات گره زد. 
بنام خودم بزنید.


انتهای پیام/
 


 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان به منظور مطالبه تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران +تصاویر

عصر امروز جمعی از دانشجویان و کارگران در اعتراض به سرکوب حداقل دستمزد کارگران در مقابل محل برگزاری جلسه شورای عالی کار تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر امروز (شنبه ۲۶ اسفندماه) جمعی از دانشجویان و کارگران در اعتراض به سرکوب حداقل دستمزد کارگران در خیابان آزادی و مقابل وزارت کار که محل برگزاری جلسه شورای عالی کار به منظور تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده است، تجمع کردند.

 

دانشجویان در این تجمع با بیان اینکه مذاکرات شورای عالی کار را سه‌جانبه نمی‌دانند، اعلام کردند: وزنه‌ی گروه کارفرمایی و دولتی به دلیل قرار گرفتن در یک سو، بیش از گروه کارگری است. این در حالی است که دولت در این مذاکرات باید نقشِ میانجی‌گری را بازی کند.

 

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جمع دانشجویان مطالبه‌گری که به منظور حمایت از تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران تجمع کرده بودند، حاضر شد و به مطالبات آنها پاسخ داد.

دانشجویان در این تجمع شعارهایی مانند: «دستمزد عادلانه حق مسلم ماست»، «دانشجوی مسلمان، حامی مستضعفان»، «کارگر بیدار است، از تبعیض بیزار است» و «اگر کارگر نباشد کشور نیست» را سر دادند.

گفتنی است، نشست شورای عالی کار همزمان با تجمع دانشجویان در حال برگزاری بوده است. این جلسه با حضور گروه دولتی، کارفرمایی و کارگری آغاز شد. قرار است در این جلسه بر سر تعیین دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ مذاکره شود.

از سوی دیگر، اما برخی خبر‌ها حاکی از آن است که به رسانه‌ها اجازه پوشش زنده اخبار و جزئیات این جلسه داده نشده است.


دانشجویان در اعتراض به این روند برای تعیین حقوق و افزایش دستمزد کارگران که در سال گذشته نیز رخ داده بود اعلام کردند: افزایش حداقل حقوق به نسبت درصد تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی باید باشد و این افزایش حقوق عامل تورم نخواهد بود.

همزمان با این تجمع نیز تشکل‌های مختلف دانشجویی با انتشار بیانیه‌های مختلف بر لزوم تامین و حمایت از معیشت کارگران تاکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

ذره‌بین شفافیت را بر شورای عالی کار بیندازید/ دغدغه معیشتی جامعه ۱۴ میلیونی کارگران اولویت چندم دولت است؟ افزایش ناصحیح حقوق کارگران سبب ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی و امنیتی می‌شود مزد کارگر باید طبق تورم افزایش یابد/ از زندگی، فقط زنده ماندن برای کارگران باقی مانده!

 

 

دیگر خبرها

  • فریاد عدالتخواهی دانشجویان در حمایت از کارگران/ افسانه تورم‌زا بودن افزایش حقوق افشا شد
  • رهبر انقلاب پیگیر جریانات سیستان‌ و بلوچستان هستند
  • انتخاب اولین رهبر سیاه پوست در اروپا /  متولد زامبیا ، نخست وزیر ولز بریتانیا 
  • ارکستر ملی ایران و نوازنده‌ای که رهبر شد
  • احیای حقوق عامه تبدیل به مطالبه مردمی شده است
  • ارتباط با رسانه‌ها موجب بالندگی دولت خواهد شد
  • تجمع دانشجویان به منظور مطالبه تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران +تصاویر
  • استاندار مرکزی: بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد و امید مردم است
  • مطالبه‌گران بایستی مباحث کلان و اصلی هرمزگان را رصد کنند / با نماینده پروازی موافق نیستم
  • رهبری در فوتبال از زبان یوسوا کیمیش