Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا از دهلران :مرد و زن، پیر و جوان با حمل پلاکاردهایی در محکومیت ناآرامی های اخیر و با فریادهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر استکبار انزجار خود را از معاندان نظام اعلام کردند.

فریادهای رسا و خروشان مردم دهلران نشان داد که آشوب و ناآرامی و تعرض به امول عمومی ، بیت المال و اهانت به مقدسات محکوم است و مردم این حرکات را نمی پذیرند و آشوب گران و تعرض کنندگان به اموال عمومی باید به اشد مجازات برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهلرانی ها با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر ناآرامی های اخیر را محکوم و مشت محکمی بر دهان تخریب کنندگان اموال عمومی و توهین کنندگان به مقدسات زدند.

امام جمعه دهلران در تجمع راهپیمایان در میدان بسیج گفت: ملت پیوندی ناگسستنی با انقلاب و آرمان های انقلاب ، امام و شهدا دارد و امروز با حضور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با محکومیت اقدامات اخیر افزود: همه شما امروز آمدید تا بگویید نقشه دشمنان داخلی و خارجی شکست خورده کف روی آب هستند و ملت با این حرکات متزلزل نمی شود.

وی گفت: حضور ملت ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان موجب محکومیت اقدامات ترامپ، رژیم صهیونیستی، منافقین و سلطنت طلب ها شد و مشت محکمی بر دهان آنان زد.

امام جمعه دهلران انقلاب اسلامی را برگرفته از آموزه های دینی و بالاترین معروف دانست و گفت: امام امت حفظ انقلاب را از اوجب واجبات دانست و ملت بخوبی این رسالت مهم را در همه صحنه ها عمل کرده اند.

موسوی با اشاره به سیلی 40 ساله انقلاب به دشمنان و سیلی اخیر به داعش افزود: دشمن در صدد انتقام است و همه باید با هوشیاری و بصیرت و در کنار سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی و امنیتی اجازه ندهیم دشمنان و فتنه گران و کسانی که آگاهانه و نا آگاهانه آب به آسیاب دشمن می ریزند تحرک ایجاد کنند و به اموال عمومی خسارت و به مقدسات توهین کنند.

وی با شاره به آگاهی ملت در شناسایی فتنه ها افزود: فتنه 88 هجمه علیه نظام و انقلاب بود و به همین خاطر 9 دی شکل گرفت و همه باید در مقابل فتنه ها به تکلیف خود عمل کنند.

موسوی از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی،شورای تامین شهرستان و فرماندار دهلران بخاطر تلاش در جهت حفظ نظم و امنیت شهرستان و جلوگیری از آسیب رسیدن به اموال عمومی تقدیر کرد.

امام جمعه دهلران وظیفه مسئولان را خدمت به مردم دانست و گفت: بطور قطع مسئولان برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی خواهند کرد و آنچه مهم است اینکه همه با فتنه دشمن با آگاهی و بصیرت برخورد کنند و چشم دشمن را کور کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور در جریان بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، ضمن مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف، از سوی مسؤولان مربوطه در جریان آمار ورودی پرونده‌ها و عملکرد این مجتمع قضائی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در جریان این بازدید، بر لزوم دقت نظر در روند تحقیقات، تسریع در رسیدگی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، دستورات لازم را به‌منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعان صادر کرد.

شایان ذکر است در جریان این بازدید، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارائه کرد.

کد خبر 6095270

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است