Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-ایرنا- نمایش 10 هزار سیگار و دونات به کارگردانی مرتضی کمساری در نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان به روی صحنه رفت.

به گزارش ایرنا، نمایش 10 هزار سیگار و دونات به کارگردانی مرتضی کمساری و بر اساس نمایشنامه ای از الکس فرون، نمایشنامه نویس استرالیایی تولید شده است.
این نمایش برای نخستین بار بصورت چهارطرفه اجرا می شود یعنی مخاطبان در چهار طرف سالن می نشینند و بازیگران همانند تعزیه در وسط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش در واقع 2 نمایش کوتاه است، که بخش اول نمایش در مورد چهار دختر سیگاری است که با یک چالش در مورد اینکه چند دقیقه می‌توانند سیگار نکشند، روبروهستند و بخش دوم لجاجت را روایت می‌کند و دختر و پسری که برای خوراکی که در کافه سفارش دادند بحث می‌کنند.
در این نمایش هاله رنجبر، فرزانه سلطانی، آنیتا رضوانی، عاطفه مهوری، نعیمه مهدویان ،علی محمودی و سامان بغلانیان بازی می کنند.
نمایش '10 هزار سیگار و دونات' تا 18 دی در سالن نگارستان امام خمینی(ره) به نمایش در می آید.
در گذشته تئاتر اصفهان بخصوص تئاتر کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشورعلاقه مندان خاص خود را داشت به گونه ای که در دهه های گذشته برخی از گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب، مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد که بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.
ت/8114/ 2093 خبرنگار: امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سجاد میر، بازیگر نمایش «آنتیگونه» و ناهید عساکره، بازیگر نمایش «صد در صد مرده» که هر دو اجرا از نمایش‌های موفق سال ۱۴۰۲ بودند، در این پروژه به‌عنوان دو بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید گیلاسی، فربد صدیقی، علیرضا دماوندی و مهدی حبیبی بازیگران مکمل این اثر نمایشی هستند.

سجاد افشاریان تهیه‌کننده این نمایش نزدیک به یک دهه با ایجاد کمپانی تئاتر جوانان، نسل جوان تئاتر ایران را حمایت مى‌کند.

این پروژه پنجمین همکاری پرهام خاکزاد با افشاریان در حوزه تئاتر است.

علی مشکین مقدم، عرفان بیگی (گروه کارگردانی)، فرشاد نصیری (طراح نور)، آروین فلاح (آهنگساز)، کارگاه هیولاسازی (صحنه و لباس)، نسترن حسنی (دستیار صحنه و لباس)، رضا حسینی (مربی حرکات شعبده)، سهیل فلاح، علیرضا قاسمی (تیزر و موشن‌گرافی)، سهیل فلاح (طراح گرافیک و پوستر)، سجاد تیموری (لوگوتایپ)، امیر قالیچی-تئاترباز‌ها (روابط عمومی)، امیرحسین میرزائی (مدیر تبلیغات)، علیرضا قاسمی (تصویربردار)، امیرحسین میرزائی (عکاس) و علی کیهانی (مشاور رسانه‌ای) عواملی هستند که خاکزاد را در «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی هم‌اکنون می‌توانند از سایت تیوال و گیشه تئاتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد