Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عزیز جوانپور در دیدار با محسن خادم عرب باغی مدیر عامل منطقه آزاد ارس با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توان سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس متناسب با امکانات و پتانسیل علمی و پژوهشی خودرا دارد گفت: «واحدهای دانشگاهی استان دارای امکانات آزمایشگاهی فوق العاده در عرصه های مختلف هستند که می تواند جوابگوی بخش مهمی از نیازهای کارخانجات و صنایع مستقر در منطقه آزاد ارس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در قبال پیشنهاد منطقه آزاد ارس مبنی بر راه اندازی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در محدوده منطقه آزاد ارس اظهار کرد: «با توجه به شرایط منطقه آزاد ارس برای پذیرش توریسم پزشکی از کشورهای همجوار، این دانشگاه می تواند به پشتوانه نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان و بیمارستان امام سجاد (ع) قدم های خوبی در این عرصه بردارد.»

مدیر عامل منطقه آزاد ارس نیز با استقبال از حضور موثر دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه گفت: «بستر لازم را برای نقش آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه آزاد ارس فراهم می کنیم.»

عرب باغی با تحسین امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از اینکه دستگاه های اداری از توانمندی های همدیگر بی خبرند ابراز تاسف و اظهار کرد: «در صورت معرفی امکانات آزمایشگاهی و پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شرایط لازم را برای بهره گیری از این امکانات در عرصه های عمران و صنعت منطقه آزاد ارس فراهم می کنیم.»

وی خواستارتوسعه فعالیت آموزش عالی این دانشگاه در قالب پردیس بین الملل پزشکی و غیر پزشکی در منطقه آزاد ارس شد.

در این جلسه مشکلات واحد بین المللی جلفا نیز مطرح و بر مساعدت منطقه آزاد ارس در رفع این مشکلات تاکید شد.

قبل از این دیدار جوانپور با حضور در واحد بین المللی جلفا در نشست صمیمانه با کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی از نزدیک در جریان مسائل و اظهارات و پیشنهادهای آنها قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این نشست از ایده ها و برنامه های استادان و کارکنان در راستای ارتقای نام دانشگاه آزاد اسلامی و کسب در آمدهای غیر شهریه ای استقبال کرد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود