Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@16:15:06 GMT

توییت یک ایرانی برای مدیر تلگرام

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۹۱۰۴

این رسانه با وقاحت تمام تصاویری از آتش زدن عکس شهدا توسط اغتشاشگران منتشر کرد و به آنها آموزش ساخت بمب دستی داد تا با نیرو های امنیتی درگیر شوند و امنیت ملی را خدشه دار کنند.

این کانال پس از اشاعه خشونت و دعوت از مردم برای به آشوب کشیدن خیابان ها توسط موسس تلگرام بسته شد و پس از آن اقدام به ایجاد کانالی دیگر با نامی مشابه کرد که این کانال هم توسط تلگرام بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مدیران این کانال، کانالی جدید ایجاد کردند اما این بار با نامی متفاوت؛ که متأسفانه این بار مدیر تلگرام با بیان این که آنها قول دادند که در آینده به شرایط و مقررات ما پایبند خواهند بود، این کانال را نبست و هم اکنون این کانال در حال فعالیت و اشاعه خشونت و دعوت از مردم برای به آشوب کشیدن خیابان ها است.

در همین راستا یک کاربر ایرانی توییتر با انتشار پستی خطاب به پاول دوروف مدیر تلگرام، از عدم انسداد کانال خشونت طلب آمدنیوز انتقاد کرد و گفت:

"یک کانال چکار باید بکند که ترویج خشونت محسوب شود؟ حمله به پادگان ها یا درخواست ترور افراد چه معنایی دارد؟ آسیب زدن به اموال عمومی"

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • مشاهده تشی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز (فیلم)
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند