Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی به مناسبت قدردانی از حضور باشکوه مردم بیرجند در راهپیمایی بزرگ محکومیت فتنه گران و اغتشاشگران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در قدردانی از «حضور باشکوه مردم بیرجند در راهپیمایی بزرگ محکومیت فتنه گران و اغتشاشگران» به شرح زیر است؛

 

مردم بصیر و همیشه در صحنۀ بیرجند بار دیگر همسو با ملت آزاده ایران اسلامی، حماسه‌ای از جنس آگاهی و حضور آفریدند و با حضور گسترده و پرشور خود در «راهپیمایی محکومیت موج سواری بر مطالبات مردمی، اغتشاشات و فتنه گری های اخیر» غیرت، حمیت و اتحاد ملی خود حول محور ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند تا همچون گذشته نقشه‌های دشمنان قسم‌خوردۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دسیسه‌های شیطانی فتنه‌گران و اغتشاش گران وسران داخلی و خارجی این مرز پرگهر نقش برآب گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیرجندی های غیور با حضور پررنگ و معنادار خود نشان دادند که همچون کوه در برابر جریان باطل و نفاق ایستاده‌اند و هرگز اهانت به قران، پرچم  و مقدسات را از خاطر نخواهند برد.

 

امروز مردم بصیر و حماسه آفرین با حضور گسترده و شورآفرین خود مشت محکمی بر دهان کج‌اندیشان و بدگویان زدند و ثابت کردند که هرگز از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشده و فریب تبلیغات مسموم غرب و افکار منافقانه همدستان داخلی آنان را نخواهند خورد و تسلیم جنگ ‌نرم و تهاجم فرهنگی دشمن نخواهند شد.

 

فرزندان دلیر این خطه نشان دادند که تا آخرین نفس پای پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود در سایۀ ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهند ایستاد و به فتنه‌گران زمان هشدار دادند که ملت ایران هوشیار است و اقدامات، شعارهای هنجارشکنانه و یاوه‌ گویی علیه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ضمن قدردانی از مردم فهیم و لحظه شناس، از تمامی مسئولان، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری راهپیمایی، اصحاب محترم رسانه، جراید، مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانۀ ملی که در آگاه‌سازی، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌ درآوردن این حماسه ماندگار، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی