Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:37:35 GMT

توزیع ۴ هزارتن کنجاله سویا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۵۳۷۰

توزیع ۴ هزارتن کنجاله سویا آغاز شد

احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز توزیع 4 هزارتن کنجاله سویا خبر داد و گفت: از دو هفته گذشته بنابر دستور وزارت جهاد کشاورزی، شرکت نهاده‌های دامی جاهد اقدام به توزیع کنجاله سویا کرده است که این امر توانسته قیمت هر کیلو محصول را با کاهش 80 تومانی از هزار و 890 به هزار و 810 تومان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه کنجاله سویا وجود ندارد، افزود: شرکت نهاده های دامی جاهد به هر میزانی که تقاضا در بازار وجود داشته باشد، اقدام به عرضه محصول خواهد کرد.

مقدسی ادامه داد: با توجه به درخواست انجمن از شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر توزیع ذرت و جو در بین دامداران قرار است که این امر به زودی آغاز شود.

به گفته وی؛ شرکت پیشتیبانی امور دام قرار است که هر کیلو ذرت را با نرخ 950 تومان در مراکز استان ها توزیع کند که این قیمت با بازار حدود 100 تومان اختلاف دارد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی دفاتر قیمت تمام شده شیرخام تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت نهاده ها در ماه های اخیر، دامداران خواستار افزایش قیمت شیرخام شدند که بدین منظور اسناد و مدارک لازم جهت بررسی قیمت را به ستاد تنظیم بازار تحویل دادند.

وی متوسط قیمت هر کیلو شیر خام را هزار و 320 تومان اعلام کرد و افزود: در شرایط کنونی، قیمت تمام شده هر کیلو شیرخام برای گاودار هزار و 497 تومان است که به منظور کاهش ضرر و زیان تولیدکنندگان، درخواست افزایش قیمت شیر خام را به سازمان حمایت اعلام کردیم.

انتهای پیام/

محدویتی در عرضه کنجاله سویا وجود ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان