Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- وزیر کشور درباره حوادث اخیر با تاکید بر اینکه مردم به دروغ‌پراکنی رسانه‌های دشمن اعتماد نکنند، گفت: تلاش شد اعتراض‌ها با حداقل هزینه‌، بیشترین مدارا و با کمک مردم حل شود.
عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و کنونی سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان، ضمن بیان اینکه تغییرات در استانداری‌ها برحسب سیاست‌های دولت است و نه مورد دیگر، تأکید کرد: اگر شاهد تغییری در استانداران طی دو تا سه ماه اخیر بوده‌ایم تنها به دلیل اجرای سیاست‌های دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مردم به دروغ‌پراکنی‌ها اعتماد نکنند/مدیریت کشور را با تورم رقم ۴۶ درصد تحویل گرفتیم
رحمانی فضلی همچنین درباره حوادث اخیر نیز گفت:موضوع اغتشاشات اخیر در همین حد آن ، حتی به شورای عالی امنیت ملی هم کشیده نشد. شورای تامین در شهرستان ها این مسائل را حل کردند و بخش کوچکی از آن به سطح شورای تامین استان ها رسید و در سطح سیاست های کلان مسئله که شامل هدایت صحنه است، این موضوع در شورای امنیت کشور مطرح و بررسی شد. 
وزیر کشور کابینه دوازدهم افزود: اکنون ایران در شرایط مستحکم است و باید تلاش شود با همین ویژگی فوق‌العاده فعالیت کرد؛ باید با سرعت‌بالا و انگیزه بیشتر و وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری در راستای توسعه کشور گام برداشت. مدیریت کشور را با تورم رقم ۴۶ درصد تحویل گرفتیم، در پنج سال اخیر به همت مسئولان گام‌های مثبتی برداشته شد که باید با تلاش مضاعف مشکلات را حل کرد.
وزیر کشور با بیان اینکه سیاست دولت بر پایه اعتدال است و اعتدال مبنای عقلی، عرفی و علمی دارد و هیچ آدم عاقلی اعتدال را رد و افراط را تایید نمی‌کند، تاکید کرد: مشی اکثر سیاسیون، اعتدال است و عده قلیلی توفیق خود را در اعمال نظرات خلاف عقل می‌دانند که حساب آنان جدا است.
وی با تاکید بر اینکه تنش‌های اجتماعی در همه کشورها وجود دارد اما دست همه کسانی که تحمل اقتدار ایران را ندارند کاملا هویدا شد، گفت: اکنون ایران در شرایط مستحکم است و باید تلاش شود با همین ویژگی فوق‌العاده فعالیت کرد، باید با سرعت بالا و انگیزه بیشتر و وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری در راستای توسعه کشور گام برداشت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس