Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو دیدار در شهرهای اهواز و جم آغاز شد که هر دو دیدار با تساوی به پایان رسید.

 

پارس جنوبی صفر  - سپاهان صفر

در این دیدار پارس جنوبی علی رغم برتری نسبی نسبت به سپاهان نتوانست از موقعیت های ایجاد شده استفاده کند و مقابل سپاهان متوقف شد.

 

ترکیب پارس جنوبی:

محسن فروزان،حامد نورمحمدی،ایمان سلیمی،سعید محمدی‌فرد،میثم تیموری(26- وحید حمدی‌نژاد)،میثم نقی‌زاده،حسین پورامینی،علی دشتی،شهرام گودرزی(55- میثم آقایی)،احسان تاییدی،ابراهیم صالحی

 

ترکیب سپاهان

 

ابراهیم عالمه،عزت‌الله پورقاز،سیاوش یزدانی،حسن جعفری،مهدی رحیمی(72- سعید آقایی)،علی کریمی،میلاد سرلک،جلال‌الدین علی‌محمدی،مهرداد محمدی(67- حسین پاپی)،ساسان انصاری،مهدی شریفی

 

 

فولاد خوزستان یک - سیاه جامگان یک 

در حالی که فولاد خوزستان تا دقایق پایانی با گل ایمان مبعلی پیش بود محمدمهدی عسگری در دقیقه 93 بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل ها:

ایمان مبعلی(53) فولاد خوزستان و محمدمهدی عسگری (3+90) سیاه جامگان

 

ترکیب فولاد خوزستان:

حامد لک،ایوب والی،عبدالله کرمی،یوسف وکیا،پیمان شیرزادی،ایمان مبعلی،سینا مریدی،امیر زلیکانی(51- مجتبی حقدوست)،رحیم زهیوی(89 - میلاد بدرقه)،حسن بیت‌سعید،فرشاد جانفزا(72- صابر حردانی)

 

ترکیب سیاه جامگان:

محمدحسین عین‌افشار،محسن آقایی،میرهانی هاشمی،حمید علی عسگری(64- حسین بهرامی)،پیام ملکیان،محمدعلی فرامرزی،محمدمهدی عسگری،حسین زامهران،امیرمحمد پناهی(79 - سهیل صالحی)،کیوان امرایی،یونس شاکری

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را با توجه ویژه به محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد. 

به گزارش شانا، محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌هاژ مهمی برداشته است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی برای توجه به مسائل محیط زیستی مناطق پیرامونی، بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشته شد.

رئیس اچ‌اس‌ئی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی نیز یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است و پارسال بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدام‌های شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه ثبت شد.

مسعودنیا همچنین بیان کرد: پارسال بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

وی یادآدر شد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از ۱۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان (بی‌بی‌حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور احداث فضای سبز و پارک کوهستانی است که این موضوع گامی بزرگ با هدف توجه به مسئولیت‌ اجتماعی مناطق پیرامونی است.

دیگر خبرها

  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا