Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکو- مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه فردا در اسکو برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم اسکو فردا همگام با مناطق مختلف کشورمان در راهپیمایی محکومیت آشوب و اغتشاشات اخیر شرکت کرده و از اقدامات هنجارشکنان اعلام انزجار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم مومن و متعهد شهرستان اسکو برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته فردا بعد از نماز عبادی - سیاسی به خیابان آمده و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر خواهند داد.

مردم انقلابی اسکو فردا به میدان می آبند تا ثابت کنند تحت هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود هستند و با مشت‌های گره‌کرده پوزه فتنه گران و حامیان آن‌ها را به خاک ندامت می مالند.

اسکویی ها فردا از پیر و جوان، زن و مرد، بازاری، فرهنگی و از هر قشری به صحنه خواهند آمد تا اعلام کنند هیچ حرکت و آشوبی نمی‌تواند انسجام، همبستگی و این خروش همیشگی را خدشه‌دار و به انقلاب کوچک‌ترین آسیبی برساند.

گفتنی است این راهپیمایی بعد از نماز عبادی-سیاسی در شهر اسکو و سهند برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

دریافت 15 MB کد خبر 6095517

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • معلمِ متفکر
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی