Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@15:24:35 GMT

بهترین های حال حاضر فوتبال ایران از دید فرشاد پیوس!

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۰۲۷۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهترین بازیکنان سرخابی ها به انتخاب فرشاد پیوس

فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و آقای گل ادوار مختلف دنیای فوتبال شب گذشته مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیوس در پاسخ به این سوال که در میان فوتبالیست های امروزی کدام را قبول دارید از مهدی طارمی علی علیپور حلال حسینی و امید ابراهیمی نام برد .
وی بازی را در تیم راه‌آهن آغاز کرد سپس به باشگاه شاهین پیوست، پس از آن به تیم نیرو هوایی و در سال ۱۳۶۴ به پرسپولیس تهران رفت و بعد از سه سال به الاهلی قطر رفت و پس از یک‌سال باردیگر به پرسپولیس تهران بازگشت و فوتبال را در این تیم به پایان رساند.

فرشاد ۳۵ بازی ملی انجام داد و در این بازی ها ۱۹ گل به ثمر رساند و به (مار زنگی) آسیا و فرشاد آقای گل مشهور بود.
پس از حوادث مسابقه با تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۲ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل حمله به داور به مدت یک سال از کلیه دیدارهای بین‌المللی و ملی محروم شد.

از موفقیت‌های فردی فرشاد پیوس می‌توان به ثمر رساندن بیست گل در لیگ فوتبال ایران در سال ۱۳۷۳ نام برد (البته یک گل هم به استقلال در آن سال زد که بازی را ۳بر صفر به سود استقلال اعلام کردندو آن گل به حساب نیامد). او با ۱۵۳ گل زده بهترین گلزن تمام ادوار پرسپولیس است. وی در یک سالی که در باشگاه قطری بازی کرد نیز در لیگ قطر به مقام آقای گل رسید.

او در سال ۱۳۶۶ با ۱۳ گل آقای گل تهران شد. همچنین در سال ۱۳۷۰ این عنوان را با ۱۶ گل تکرار کرد.

او همراه با پرسپولیس چند دوره قهرمان لیگ باشگاه‌های تهران و دو بار در سالهای ۱۳۶۶ و ۱۳۷۰ قهرمان جام حذفی ایران شد. ضمن اینکه همراه تیم ملی ایران قهرمانی بازیهای آسیایی ۱۹۹۰ و عنوان سوم جام ملتهای آسیا در سال ۱۹۸۸ را به دست آورد. او در این دو تورنمنت به ترتیب با ۴ و ۲ گل زده بهترین گلزن تیم ملی ایران بود.

او پس از حوادث شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ شش ماه از حضور در میدان‌ها محروم شد.

فرشاد پیوس با ثبت ۱۳ هت تریک در باشگاه پرسپولیس رکورددار است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل محرومیت انضباطی در جدال حساس مقابل سپاهان غایب خواهد بود و اکنون باید دید نظر اوسمار برای این پست چه بازیکنی است.

اوسمار در بازی مقابل آلومینیوم اراک برای دقایقی از فرشاد فرجی در پست غیرتخصصی مدافع راست سود برد تا شاید او را برای جدال با سپاهان نیز به این شکل مورد ارزیابی قرار دهد.

با این حال بازگشت وحدت حنانوف از مصدومیت نیز باعث شده تا این مدافع ملی‌پوش تاجیکستانی نیز گزینه حضور در این بازی محسوب شود.

در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان و با توجه به دو تمرینی که سرخ‌پوشان پیش رو دارند، اکنون قرار است از بین فرشاد فرجی و وحدت حنانوف یکی از آنها برای این بازی انتخاب شود و باید دید شرایط آمادگی بدنی و روحی و فنی کدام‌یک از آنها اوسمار را مجاب به حضورشان در ترکیب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است