Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:08:26 GMT

مسئولان خواسته های به حق مردم مردم را عملی کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۰۷۵۳

مسئولان خواسته های به حق مردم مردم را عملی کنند

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: مسئولان خواسته های به حق مردم مردم را عملی و برای کسانی کار نکنید که به ریش شما بخندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، نخستین یادواره ۱۱۰ شهید اهل سنت شهرستان تربت جام امروز با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری، مدیران اجرایی، کشوری و لشکری، استانی و محلی، ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت، حوزه های علیمه، خانواده شهدا و ایثارگران در مزار شیخ احمد جامی برگزار و فضای عمومی و وحدت آفرین آسمان شهرستان با عطر شهدا معطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام با تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان یادواره 110 شهید اهل سنت این شهرستان مرزی بیان داشت: با آغاز جنگ تحمیلی فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از کیان قرآن و انقلاب به میدان نبرد رفته و در این راه جان خود را فدای نظام اسلامی کردند.

مولوی جامی الاحمدی با اشاره به آیات الهی تصریح کرد: شهدا زنده هستند و در پیشگاه خدا روزی می خورند و ناظر اعمال ما هستند و با جانفشانی شهیدان در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک به دشمن ندادیم.

وی افزود: خون شهدا مایه عزت و اقتدار برای نظام و الگوی مناسب برای سایر کشورهای اسلامی و جهان شد که امروز از مسیر شهیدان درس می گیرند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به سرگذشت مستکبران یادآور شد: سرنوشت صدام که به چه وضعی دستگیر و کشته شد برای سران کشورهای اسلامی درس عبرت است.

مولوی جامی الاحمدی تاکید کرد: همه باید قدر خون شهیدان را بدانیم و نگذاریم زحمات و جانفشانی آنها از بین برود که اگر این گونه عمل نکنیم امنیت پایدار از بین خواهد رفت.

وی بااشاره به وقایع اخیر کشور خاطر نشان کرد: در منطقه مرزی تربت جام هیچ کس حق ندارد کاری خلاف نظام جمهوری اسلامی انجام دهد که باعث درگیری شود ، رنان ومردانه این خطه باید مراقب باشند گول شیاطین، آمریکا، اسرائیل و دلارهای آنان را نخورند وحدت را همچنان حفظ کرده وبه غیر از سخنان رهبری به کسی اعتماد نکنید.

امام جمعه اهل سنت ادامه داد: مسئولان خواسته های به حق مردم مردم را عملی و برای کسانی کار نکنید که به ریش شما بخندن و حق زنان بیوه و مستصعف را ادا و بدانید خداوند از شما محاسبه می کند.

مولوی جامی الاحمدی عنوان داشت: اگرمدیران اجرایی به خواسته به حق مردم رسیدگی می کردند امروز شاهد اعتراض های خیابانی نبودیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان