Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:47:06 GMT

روبینیو راهی لیگ ترکیه می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۱۷۳۰

روبینیو راهی لیگ ترکیه می شود؟

روبینیو ستاره سابق تیم های میلان، منچستر سیتی و رئال مادرید، که این روز ها بدون تیم است، در آستانه رفتن به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه قونیه اسپورت است.

به گزارش "ورزش سه"، قونیه اسپور یکی از تیم های قدیمی سوپر لیگ ترکیه است. آن ها فصل پیش بر خلاف انتظارات توانستند با آیکوت کوجمان، سرمربی فعلی فنرباغچه، قهرمان جام حذفی شوند ولی با رفتن او به فنرباغچه دوران افول قونیه اسپور آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم نیم فصل اول را در جایگاه چهارده جدول به اتمام رساند.

 

 

 

عملکرد ضعیف مهاجم اصلی این تیم باعث شد که سران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند به این سبب گزینه احتمالی جایگزینی روبینیو است . این ستاره 33 ساله که با اتمام قراردادش با تیم آتلتیکو مینیرو بازیکن آزاد شده است نیز دوست دارد، فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد و بعید نیست به پیشنهاد قونیه اسپور پاسخ مثبت بدهد.

روبینیو آث میلان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر