Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرنگار نيويورک تايمز در تهران با اشاره به تازه ترين رويدادها در ايران و در پاسخ به اين پرسش که چرا تهران ساکت و آرام است گفت پايتخت نشين ها نمي خواهند در زمين افرادي همچون دونالد ترامپ و بنيامين نتانياهو بازي کنند.

توماس اردبرينک رئيس دفتر روزنامه نيويورک تايمز در تهران در پاسخ به اين پرسش که چرا دامنه ي اعتراض ها به تهران کشيده نشد، گفت «البته شاهد بوديم اعتراض ها در بيش از دهها شهر در سراسر ايران برگزار شد اما در تهران چنين رويدادهايي را شاهد نبوديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين خيلي عجيب است. بسياري از اين مردم اين روزها معتقدند هيچ تمايلي براي حضور در خيابان ها ندارند زيرا نه رهبر مشخصي دارد نه دستور کاري برايش تعيين شده است. بنابراين در حاليکه بسياري از شهرهاي کشور ناآرام بود. تهران ساکت و آرام بود.

اردبرينک در مقاله اي که در نيويورک تايمز درباره ناآرامي در ايران منتشر کرده نوشته است «بسياري از تهراني ها معتقدند اگر به خيابان بيايند بهانه به دست بنيامين نتانياهو (نخست وزير رژيم صهيونيستي) يا ترامپ ( رئيس جمهور آمريکا) مي دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت‌های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت‌های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت‌های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می‌توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می‌توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد