Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم جز هفته‌های حساس در طول عمر انقلاب اسلامی به دست دشمنان اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی  افزود: پیشوایان دینی به ما فرمودند: هیچ زمانی دشمن را کوچک نشمرید دشمن هر اندازه کوچک باشد تو وظیفه نداری دشمن را کوچک بدانی پس دشمن در هر زمانی دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمنان پنهانی و مخفی و مرموز هستند، گفت: مردم همین استان در چندین سال گذشته در انفجار مسجد علی ابن ابی طالب (ع) آشوب را سه روز متوالی دیدند، معنای آشوب را درک کردند.

سلیمانی بیان کرد: کسی که از دشمن غافل شود مکر و حیله دشمن او را ناگهانی بیدار خواهد کرد، هیچ کس نباید به دشمن خوشبین باشد چرا که کاری ناعاقلانه است.

خطیب نماز جمعه ادامه داد: رهبری معظم انقلاب بار‌ها در زمینه برجام فرمودند: به دشمن اعتماد نکنید.

سلیمانی افزود: ما همیشه باید نسبت به دشمن بیدار و هوشیار و با مسئولیت باشیم چرا رهبری هر سال تاکید فراوان بر روی اقتصاد مقاومتی دارد، زیرا رهبری معظم انقلاب نسبت به ضربه دشمن بیدار است و همیشه برای مسئولین تاکید کردند.

وی گفت: تمام امامان و پیشوایان ما تاکید کردند دشمن هیچ زمانی خواب ندارد و دنبال نقشه و حمله ور شدن به شما است پس هیچ زمانی نباید از دشمن غفلت کرد، در فتنه چند روزگذشته همگان دیدند که شعار‌های که سر دادند همه شعار‌های ساختگی بود، اما خوشبختانه با همدلی و هم نوازی بسیجیان و یاران گمنام امام زمان و نیروی انتظامی این بلوا و آشوب را ساکت کردند و باعث جلوگیری از فتنه‌ای بزرگ شدند.

آیت الله سلیمانی افزود: ما وظیفه داریم با رهنمود‌های امامان و امام امت و رهبری معظم انقلاب از آرمان‌های کشور عزیزمان محافظت کنیم، اما مردم هوشیار و انقلابی و بیدار ایران اسلامی باعث شد که این فتنه خاموش شد و مجدد با شکست داعش در منطقه باعث شد فتنه‌ای دیگر را در سر بپرورانند مخصوصا با به روی آمدن دولت جدید آمریکا که بسیار دنبال عوض شدن حکومت ایران است، اما دشمنان بدانند که ما برای این نظام و این مملکت خون‌ها داده ایم.

وی ادامه داد: شک نکنید مردم از لحاظ اقتصادی مردم در فشار هستند و دولت مردان ما نتوانستند به شعار‌های انتخاباتی خود جامعه عمل بپوشانند، اما انقلاب ما همیشه در تمام عرصه‌ها پیشرفت روز افزون در دنیا داشته در عرصه پزشکی و فناوری هسته‌ای حرف اول دنیا را میزند.

انتهای پیام/ع

 نسبت به دشمن بیدار و هوشیار باشیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: ۴۵ سالی است که در کشور موضوع فلسطین به عنوان مسئله‌ای اصلی مطرح است و دومین راهپیمایی بزرگ ما در کشور نیز راهپیمایی روز قدس بوده است. نزدیک به ۸۰ سال از اشغال فلسطین توسط اسرائیل می‌گذرد و آمریکا و اذنابش حامی این رژیم بوده و هستند.

وی با بیان این‌که «عملیات طوفان الاقصی در سال گذشته، حمایت از فلسطین را قوت بخشید»، افزود: این عملیات پر قدرت علیه رژیم صهیونیستی انجام شد که در گذشته مدعی شده و بارها اعلام کرده بود، قلعه‌ای امن در منطقه هستیم و اگر همه ارتش‌های کشورهای عربی همزمان به ما حمله کنند، پیروز میدان خواهیم بود.

سردار شریف با بیان این‌که «صهیونیست‌ها لحظه‌ای از تقویت بنیه نظامی، امنیتی و دفاعی خود غافل نمی‌شوند»، اظهار کرد: با این وجود، نزدیک ۷ ماه است که صهیونیست‌ها در همین غزه ماندند و به هیچکدام از اهدافی که اعلام‌کرده بودند، نرسیدند. رژیم صهیونیستی در میدان مصاف با غزه بدون پدافند و با انجام هزاران بمباران، راه به جایی نبرده است.

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تبعات عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی گفت: با این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی در حوزه عملیاتی، نظامی و دفاعی بهم ریخت، همچنین موج حمایت جهانی از فلسطینیان و انزجار از این رژیم رقم خورد.

وی با اشاره به قدرت نظامی کشور با توجه به رقم زدن عملیات وعده صادق اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس، لحظه‌ای برای توانمند شدن کشور تحت تدابیر رهبر انقلاب را از دست ندادیم. دفاع مقدس، تهدیدی بود که به فرصتی استثنایی تبدیل شد. در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود.

سردار شریف افزود: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

وی با تاکید بر این‌که «با قاطعیت می‌گویم امروز به برکت دفاع مقدس، جانفشانی‌های نیروهای مسلح و تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور امنی داریم از این لحاظ که هیچکس جرأت حمله به کشورمان را ندارد.» افزود: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق با سلاح‌های تولید داخل صورت گرفت، عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود. عظمت این اقدام به صورتی بود که آن‌ها باید مدت‌ها عطش داشته باشند که این حمله چگونه بوده است. این عملیات نظامی، اقدامی غافلگیرکننده نبود و زمانی که اولین پهپاد پرتاب شد آن‌ها منتظر بودند.

سردار شریف با اشاره به این‌که «۱۰ کشور در حوزه پدافندی به این رژیم کمک کردند»، افزود: در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود. هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: عملیات وعده صادق بار دیگر به شیعیان و ملت ایران ابهت و برتری بخشید و دل تمام شیعیان و آزادی‌خواهان دنیا را شاد کرد. امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند؛ خداوند را برای عظمتی که برای ملت ایران افرید شاکریم.

وی با بیان این‌که «مردم ایران بسیار هوشمندانه خادم را از خائن تشخیص می‌دهند و موقعیت‌شناس هستند»، گفت: امیدواریم بتوانیم فدای این مردم شویم و خدمتی صادقانه به آن‌ها داشته باشیم.

کد خبر 749043

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها