Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) همچنین مراحل تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان بازدید کرد و گفت:بخش دیالیز بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب ۱۸ دی افتتاح می شود.

به گزارش ایسنا دکتر رضا مسائلی در حاشیه بازدید از این بیمارستان با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور بدون هیچ توقفی ارائه می‌شود،اظهارکرد: پس از وقوع زلزله در غرب کشور شاهد بودیم که بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) ظرف مدت بسیار کوتاهی و کمتر از یک هفته آماده خدمت رسانی به مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع زلزله، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی در سرپل ذهاب تامین شد،گفت: بخشی از تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی با مشارکت ۹ میلیارد تومانی خیرین سلامت تامین شد و بخش دیالیز این بیمارستان نیز توسط یکی از شرکت‌های تولید دستگاه همودیالیز تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

مسائلی افزود: رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق زلزله زده غرب کشور در صدر اولویت‌های وزارت بهداشت قرار دارد و نماینده ویژه وزیر بهداشت در این مناطق نیز فعالانه پیگیر حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های زلزله‌زده است.

بر اساس اعلام « وبدا» وی در پایان از تامین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان شامل تجهیزات اتاق عمل ارتوپدی، دستگاه اکسیژن ساز و انژکتور دستگاه سی تی اسکن خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از افتتاح بیش از ۱۶هزار تخت بیمارستانی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محسن منصوری، ظهر امروز، در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش گفت: دولت توجه ویژه‌ای به توسعۀ زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد.

او با بیان اینکه سرانۀ زیرساخت‌های بهداشت و درمان در لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است، اضافه کرد: بیمارستان نیایش مصوبه سفر رئیس‌جمهور به این استان است.

منصوری: بر احیای واحدهای راکد متمرکز شده‌ایم + فیلم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تأکید کرد: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در دو سال گذشته 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و این پروژه اکنون به 65 درصد پیشرفت رسیده‌است.

منصوری بیان کرد: 2000میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد نیاز است که بخشی از این اعتبار باید در بودجۀ جاری کشور و بخشی نیز با کمک منابع استانی تأمین شود.

او خاطرنشان کرد: بیش از 16هزار تخت بیمارستانی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در کشور افتتاح شده‌‌‌ و به بهره‌برداری رسیده‌است.

عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی