Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا شجاعی پور رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه طرح ارتقای علمی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته، توسط بنیاد علوی از سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در ۱۷ منطقه آموزشی فارس آغاز شده است، گفت: این طرح در بیش از ۱۶۰ آموزشگاه در استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در قالب این طرح، از سال گذشته هشت هزار و ۷۵۰ دانش آموز دختر و پسر پایه سوم و پیش دانشگاهی دوره دوم متوسطه نظری در فارس از خدمات آموزشی بهره‌مند شدند.

شجاعی پور اظهار داشت: خدمات آموزشی ارایه شده شامل اهدای کتب کمک آموزشی، برگزاری آزمون علمی به صورت کنکور و توزیع ۳۴ مجموعه نرم افزار آزمون یار است.

رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس بیان کرد: امسال این طرح بین دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی دوره دوم متوسطه نظری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۵۷ هزار و ۴۳۸ جلد کتاب کمک آموزشی در قالب ۴ هزار و ۴۴۶ پک آموزشی، به مبلغ بیش از ۱۵ میلیارد ریال بین دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته استان فارس توزیع شده است.

شجاعی پور تصریح کرد: بر اساس این طرح که به صورت پایلوت در استان فارس برگزار می‌شود، دانش آموزان زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و در وقت آزاد خود، با مهارت‌هایی همچون استفاده از انرژی خورشیدی در بخش پسران و گلیم بافی ترکیبی در بخش دختران آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح ارتقای علمی دانش آموزان در مناطق کمتر توسعه یافته در آموزشگاه های فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی