Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@22:47:09 GMT

نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به اهل بیت (ع) است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۴۵۱۵

نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به اهل بیت (ع) است

خبرگزاری شبستان: استاندار سمنان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، متعلق به اهل بیت (علیه السلام) گفت: خدمت در این نظام افتخاری بزرگ محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدشهاب الدین چاووشی در نشست شورای مدیران استانداری سمنان افزود: در نظامی که برای آن شهیدان بسیاری، جان خود را فدا کرده اند، قبول مسئولیت بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید  بر اینکه استان سمنان در تمدن و فرهنگ غنی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته است خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاهد می گیرم که من برای تصدی پست بالاتر هیچ تلاشی نکرده و چندین بار از پذیرفتن پست های بالاتر برای خود امتناع کرده ام.

 

چاووشی اولویت خود در مدیریت را بکارگیری نیروهای بومی استان سمنان بیان کرد و اظهار داشت: اگر در اقصی نقاط کشور کسی را بیابم که توانمندی مدیریت شایسته را داشته باشند  او را بکارگیری خواهم کرد.

 

وی درخشش مدیران را درخشش خود دانست و با تاکید بر اینکه معتقدم این درخشش در نهایت به درخشش کشور منتهی می شود متذکر شد: در مقابل مدیرانی که خالصانه تلاش می کنند متواضعانه برخورد خواهم کرد و در مقابل کسانی که مردم را نسبت به دولت و خدمات ان بدگمان می کنند سخت خواهم بود.

 

استاندار سمنان تاکید کرد: طرفدار گروهی خاص نبوده و در آمدنم به استان وامدار حزب و یا جریان خاصی نیستم.

 

وی با تجلیل از خدمات محمدرضا خباز استاندار قبلی سمنان گفت: ادعایی در کار ندارم اما مطمئنا در کنار همه مدیران هستم و تلاش می کنم تا از نیروهای شایسته و توانمند در مدیریت استان سمنان استفاده کنیم.

 

چاووشی روز پنجشنبه در مراسمی با حضور وزیر کشور و مسئولان استان سمنان و با دریافت حکم از وزیر کشور به طور رسمی فعالیت خود به عنوان استاندار سمنان آغاز کرد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور

کشاورزیان در جلسه مدیریت بحران تنش آبی شهرستان سمنان گفت : میزان آب دهی چشمه روزیه در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ لیتر برثانیه بود، اما امسال به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

کشاورزیان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد چاه‌های آب شهر سمنان بالای ۵۰ سال قدمت دارند که ضروری است بازسازی و مرمت شوند.

وی ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان را ضروری دانست و درباره مناسب سازی شبکه توزیع آب شهر سمنان گفت: این هفته عملیات زون ۶ و ۷ آبرسانی شهر سمنان به منظور تعدیل و مناسب سازی شبه توزیع آب آغاز میشود.

کشاورزیان همچنین درباره برخورد با شهروندان پرمصرف آب هم گفت: جریمه مازاد مصرف یکی از این برخوردهاست و همچنین قرار است با مصوبه‌ کمیته بحران آب استان ، اشتراک آب شهروندانی که بیش از الگوی مصرف از آب استفاده کنند ، قطع موقت شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان هم گفت : ترویج مدیریت مصرف آب در بین مردم از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و اجرایی در حوزه مصرف آب ضروری است و باید نگاه و رویکرد ویژه‌ای در حوزه مدیریت منابع آبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است