Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن یزدانی عضو هیئت مدیره انجمن سنگ آهن ایران ضمن اشاره به افزایش تعرفه صادرات سنگ آهن در بودجه 97، اظهار کرد: با افزایش تعرفه صادرات سنگ آهن صد در صد مخالف هستیم و منطق درستی در پشت این تصمیم‌گیری وجود ندارد.
  وی در ادامه افزود: اگر بخش‌های دولتی و نیمه دولتی می‌توانستند محصول سنگ آهن را به صورت نقدی خریداری کنند، اعتراضی به افزایش تعرفه صادرات سنگ آهن نداشتیم، اما اکنون بسیاری از تولیدکنندگان سنگ آهن از کارخانه‌های فولاد طلبکارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یزدانی تأکید کرد: شرکت‌هایی مانند فولاد مبارکه اصفهان نزدیک به یک سال است که بدهی کارخانه‌های سنگ آهن را تسویه نکرده‌اند و کاهش صادرات به دلیل بالا رفتن تعرفه‌ها در سال آینده تنها فشار را بر روی کارخانه سنگ آهن بیشتر خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن سنگ آهن ایران اذعان کرد: در صورتیکه مصرف داخلی در حوزه سنگ آهن زیاد بوده و خریداران هم نقد پرداخت کنند، به‌طور حتم سنگ آهنی خود علاقه ای به صادرات نخواهند داشت.

وی در پایان تأکید کرد: تصمیم دولت مبنی بر افزایش تعرفه سنگ آهن موجب بیکار شدن برخی از کارخانه‌های تولیدی در این حوزه خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار، روند افزایش نسبی دما و نیز افزایش غبار به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در منطقه و استان البرز است و روز چهارشنبه ورود سامانه تندری را به منطقه خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با روند افزایش دما تا انتهای هفته و شنبه آسمان صاف تا کمی ابری است و برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار، عصر و شب رشد ابر و در ارتفاعات احتمال رگبار خفیف و رعد و برق برای دوشنبه خبر داد و افزود: روز سه شنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار خواهد بود.

کد خبر 6088905

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • مقاومت ترموود در برابر آتش
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد