Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین محموله کتب کمک آموزشی و محصولات فرهنگی اهدایی مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام بین دانش آموزان زلزله زده استان کرمانشاه توزیع شد.

پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت زلزله زده­ گان، مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام وابسته به سازمان بسیج مستضعفین ضمن نیاز سنجی دانش آموزان، اولین محموله اهدایی کتب کمک آموزشی و محصولات فرهنگی را به مناطق (سرپل ذهاب، قصر شیرین، ازگله، ثلاث باباجانی و روستاهای اطراف) ارسال و به یاری دانش آموزان عزیز زلزله زده شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام نیز ضمن دیدار با مدیران آموزش و پرورش و مدارس و همچنین فرماندهان سپاه ناحیه قصر شیرین و ثلاث آقاجانی ضمن ابراز هم دردی و آمادگی همه جانبه جهت کمک به پیشرفت علمی دانش آموزان مناطق زلزله زده را به اهالی آنجا اعلام کردند. همچنین مسئولین نامبرده نیز ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت دانش آموزان و مدارس مناطق زلزله زده از ارسال کمک های آموزشی و علمی متناسب با سن و مقطع دانش آموزان از سوی  موسسه علمی رزمندگان تشکر و قدردانی نموده و خواستار استمرار کمک رسانی شدند.

در ضمن این برنامه ها برای دانش آموزان به شیوه های گوناگون نظیر مشارکت دانش آموزان سایر نقاط کشور که تحت پوشش این مؤسسه می باشند و همچنین دبیران دغدغه مند جهت تدریس داوطلبانه در مناطق زلزله زده ادامه خواهد یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است