Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری درمراسم دعای سمات خانواده های معظم شهیدان درحسینیه امام خمینی (ره) دفتر رهبر معظم انقلاب درقم، اظهار داشت: امروز دشمنان و ایادی و اذناب منطقه ای آنها در حوزه های متعدد شکست را چشیده و مانند مار زخمی سعی می کنند زهر خود را بر امت مسلمان ایران بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، با تبیین شکست های پیاپی دشمن، آزاد سازی سوریه از چنگال تکفیری های ملحد و ولیدهای آل سعود و صهیونیست را از جمله آن ذکر کرد، و افزود: جنگ نیابتی دشمن با نظام اسلامی درسوریه در شرایطی به شکست انجامید، که شکستن محور مقاومت، قیچی کردن پر و بال جمهوری اسلامی و بازکردن راه تنفس رژیم صهیونیستی درمنطقه ازجمله اهداف آن بود که به سرشکستگی منتهی شد.

وی اشغال بخش های وسیعی ازخاک عراق را دومین فتنه دشمن در منطقه برشمرد، و گفت: تکفیریها در عراق تا نزدیکی مرز ایران پیشروی کرده و بارها اعلام نمودند، عراق خاکریز ابتدایی ما است و هدف نهایی ایران است، ولی در این کشور نیز با شکست روبرو شدند.

وی رویدادهایی همچون برگزاری همه پرسی در منطقه کردستان عراق و استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان را دیگر فتنه های استکبار و ایادی آن برای ضربه زدن به نظام اسلامی و جبهه مقاومت دانست، و افزود: نظام اسلامی مقتدرانه همه این توطئه ها رانقش برآب کرد، به نحوی که اکنون دنیا پرچم شکست را بر دوش نمایندگان آمریکا و علم عزت، افتخار و اقتدار را بر بام نظام بر افراشته می بینند.

وی افزود: از این رو چرا نباید ناراحت نباشند؟ و چرا نباید عقده و کینه نداشته باشند و درصدد توطئه جدید بر نیایند و از بقایای فتنه 88، ضد انقلاب و سلطنت طلبان توطئه جدید را سامان ندهند؟ و و قایع و فتنه های یک هفته گذشته را طراحی و سازمان دهی نکنند.؟

نماینده قم درمجلس شورای اسلامی با تجلیل از حضور پر شور مردم قم در راهپیمایی 13 دی ماه این حرکت انقلابی را به مفهوم پایان ناآرامی ها توصیف کرد، و افزود: در همه نقاط کشور شاهد این شور و هیجان و خلق حماسه بودیم، و البته مردم قم مانند همیشه پیشتاز، پرچم دار، الگو و نورافکن مسیر بقیه کشور بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران درباره هدف کنفرانس بین المللی صنعت هسته ای بیان کرد: اگر چه فشار نظام سلطه همواده در این جهت بوده که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت ها و هزینه های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است.

وی ادامه داد: شخصیت های با سابقه ای علیرغم مانع تراشی ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است و این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود،هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تزار علم و فن آوری ایران را به دنیا نشان دهد. 

اسلامی خاطر نشان کرد:  ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم تا این فن آوری ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق  و ظهور کند.البته این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران