Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دیلی میل روز جمعه با انتشار مطلبی در مورد زندگی خصوصی ملانیا با ترامپ از زبان یک نویسنده توجه مخالفان رئیس جمهور آمریکا را بیش از پیش به خود جلب کرد.

"میشل وولف" کتاب جدیدی تحت عنوان Fire and Fury آتش و خشم به پرده برداری از رازهای زندگی خصوصی دونالد ترامپ Trump و همسرش ملانیا پرداخت و از زندگی این زوج مشهور در کاخ سفید نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نویسنده در بخشی از کتاب خود می نویسد ، ملانیا ترامپ شب انتخابات به جای خوشحالی اشک می ریخت و گریه می کرد چرا که او به هیچ وجه دوست نداشت همسرش رئیس جمهور شود به طوریکه برخی نزدیکان او می گفتند ملانیا در دوران حساس قبل از انتخابات بارها گفته بود که دوست دارد همسرش بازنده این رقابت باشد.
مشاور نزدیک به ملانیا ترامپ بعد از اعلام خبر پیروزی دونالد در انتخابات ریاست جمهوری به او با عکس العمل غیرطبیعی ملانیا متعجب می شود و با گریه های بانوی اول آینده آمریکا متوجه نارضایتی او از این انتخاب می شود.
دیلی میل در ادامه گزارش به یکی از صحبت های ملانیا ترامپ اشاره کرد و گفت که ترامپ پیش از شرکت در انتخابات بارها به ملانیا قول داده بود که هرگز فکر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را نکند اما چنین نشد.
"سارا هاکبی" سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این گفته ها و موارد دیگری که در بخش های مختلف کتاب جدید "والف" به نام "آتش و خشم" منتشر شده است گفت :تمام این حرفها کذب محض است و هیچ یک واقعیت ندارد و توسط افراد مخالف کاخ سفید منتشر شده است.
بخش جنجالی دیگر این کتاب به رابطه خصوصی ملانیا و دونالد ترامپ می پردازد، قسمتی که نویسنده صراحتا به سردی رابطه آقای رئیس جمهور و بانوی اول اشاره کرد و گفت : اخیرا ملانیا درخواست کرده قفل اتاقش را تعویض کنند به نحوی که کسی کلید آن را نداشته باشد و همین به شک و شبهه ها قوت می بخشد مسئله ای که به خشم و ناراحتی ترامپ افزوده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو

روایت عجیب و باورنکردنی خواننده‌ای که ۱۶سال پیش قطعه‌ای را خواند و همه جا پخش شد و نام خواننده اصلی این قطعه مخفی ماند! این شخص در این برنامه «صداتو» ادعا می‌کند خواننده اصلی آهنگ معروف فریدون فروغی یعنی «تنهاترین عاشق» خودش است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • گزینه عجیب معاون اولی ترامپ؛ زنی معروف به «قاتل سگ‌ها»!
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض