Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم آمده است؛ روز گذشته با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در جمع تماشاگران دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، شور و نشاط هواداران پر افتخار و تیم محبوب تراکتورسازی را از نزدیک دیدم.
تلاش خستگی ناپذیر، غیرت و هوشمندی جوانان عزیز چه در داخل مستطیل سبز و چه در سکوی هایی که مملو از متانت و شخصیت والای اهالی آذربایجان بود، صحنه های به یاد ماندنی از شور ملی را به همگان نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام اضافه کرده است: پرشورترین هواداران آسیا و ایران، یار دوازدهم تیم محبوب تراکتورسازی یک بار دیگر با هوشمندی خود بر شایستگی جوانان و مردم سربلند آذربایجان صحه گذاشتند و نوار افتخارآفرینی ملت قهرمان این دیار را طولانی تر و درخشان تر کردند.
آل هاشم در پیام خود با تشکر از همه دست اندرکاران، مربیان و هواداران غیرتمند پرشور و شعور تیم تراکتورسازی، از خداوند منان برای همگان سلامت، عزت و موفقیت مسئلت کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه «وعده صادق» اشاره و بیان کرد: هر حماسه‌ای، روایت فتح و جهاد تبیین می‌خواهد و باید این پیروزی بزرگ برای مردم روایتگری شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه که در مصلای امام خمینی برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوا، پرهیزکاری، زهد و رستگاری دعوت کرد و گفت: امام صادق (ع) فرمودند، کلید تمام خوبی‌ها زهد است.

او با اشاره به اینکه از ۴۰۰۰ شهید روحانی در کشور، ۴۰۰ شهید متعلق به مازندران است، افزود: شهرستان بهشهر فردا میزبان یادواره شهدای روحانی است.

خطیب نماز جمعه ساری به مناسبت‌های مختلف ملی اشاره کرد و گفت: روز جهانی ماما را در پیش داریم که خدمت بزرگی به جامعه برای به دنیا آوردن فرزندان می‌کنند و لازم است که مسؤولان به این قشر توجه کنند و ما هم از ماماها می‌خواهیم که سقط جنین انجام ندهند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در قوه قضائیه، مقننه و مجریه که مشکلات زیادی دارند، نیازمند «وعده صادق» هستیم، مسؤولان باید با یک حماسه، مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حضور مردم در انتخابات گذشته، ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در شهرها و شهرستان‌هایی که مرحله دوم انتخابات دارند، مردم بار دیگر حضور حماسی داشته باشند.

او جریان غزه را ظلم بزرگ صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: صهیونیست‌ها در باتلاق بزرگی گیر کرده‌اند که نیویورک‌تایمز افشا کرد. این اقدام، نمایشی از پیروزی بود و بعد عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی که بتوانند فرماندهان حماس را شناسایی و ترور کنند.

محمدی لائینی اظهار کرد: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم آن روز گذشت که ظالمان هر وقت دل‌شان خواست پیش روی و بعد عقب‌نشینی کنند؛ امروز مظلومان جهان و غزه و فلسطین یقه زورگویان را محکم چسبیده‌اند تا تسویه کامل نکنند رهای‌شان نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بیش از ۸۰ کشور غربی و هزاران دانشگاهی در جهان، علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند که نشان می‌دهد افکار جهانی جرثومه فساد را تحمل نمی‌کند.

امام جمعه ساری بر لزوم همکاری بیشتر بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر