Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم را حل می‌کردند این اعتراضات ایجاد نمی‌شد و عده‌ای سوءاستفاده نمی‌کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی در خراسان جنوبی، اظهار کرد: مسئولیت گزینش مسئولیتی بسیار مهمی است که بر دوش شماست و همه اهمیت آن را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که یک کشاورز بذری را انتخاب می‌کند که وقتی زحمت می‌کشد محصول قابل قبولی به دست آورد، افزود: در گزینش، انتخاب احسن یکی از مسائل فطری است که در هر انسانی وجود دارد و وقتی غرض‌ورزی جای آن را گرفت و دل سیاه شد، انسان خود را به ندانستن می‌زند و عمدا اشتباه می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که حضرت علی (ع) به گزینش توصیه کرده‌اند، تصریح کرد: کسانی که گزینش را مورد تمسخر قرار می‌دهند، خودشان را ضایع کرده‌اند و دنبال اهداف دیگری هستند و باید به حال آن‌ها گریه کرد.

 

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: اگر انسان نسبت به کار شخصی خود گزینش غلط انجام دهد به خودش ظلم کرده است اما اگر کس دیگری او را امین خود قرار دهد و گزینش بدی انجام داد، به هر میزانی که به فرد ظلم و ضرر رسیده باشد باید در دنیا و آخرت جوابگو باشد.

 

وی افزود: گزینش یکی از امانت‌هایی است که اگر بر آن تخلفی شود مثل یک چشمه آلوده و مسمومی است که هر روز می‌جوشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان این‌که انگیزه‌هایی مانند خویشاوندی، رفاقت و پول باعث می‌شود یک گزینش بد انجام شود، گفت: وقتی یک انسان 30 سال در یک سمت گذاشته شود و واجد شرایط نباشد، فردا و فرداها او نیز این اشتباهات را می‌کند و ظلم‌هایی می‌کند که از ظلم‌های او به وجود آمده است.

 

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: وقتی انسان می‌میرد، دفتر عمل انسان در همه امور بسته نمی‌شود و در امور جاری باز است و امور جاری چه خیر باشد و چه شر، در همه اعمال او شریک است هرچند 100 سال بگذرد.

 

وی با اشاره به سخن امام حسین (ع) که فرمودند" اگر دین ندارید حداقل آزادمرد باشید" گفت: وجدان و سعادتمان را حراج نکنیم و به هیچ کس باج ندهید زیرا هیچ کس بهتر از شما نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گزینش مسئولیت سنگینی است و به هیچ کس اجازه ندهید که شریک گناه او شوید و قانون در هنگام اجرا قوت و ضعف آن معلوم می‌شود.

 

آیت‌الله عبادی یادآور شد: اگر یک شخص برای یک مسئولیت تمام شرایط را برای صلاحیت داشت و به او مسئولیتی داده شد اگر شرایط و قوانین جمهوری اسلامی را رعایت نکرد باید او را از سمتش برکنار کرد.

 

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم را حل می‌کردند این اعتراضات ایجاد نمی‌شد و عده‌ای سوءاستفاده نمی‌کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما دو دشمن داریم یکی دشمن خارجی و دیگری افرادی هستند که در دستگاه‌های اجرایی حضور دارند و شرایطی را ایجاد می‌کنند که نارضایتی مردم ایجاد شود.

 

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که گزینش یک کار شرعی و قانونی است و خوب باید اجرا شود تصریح کرد: وای بر قانون‌دان قانون‌شکن که اختلاس‌هایی را ایجاد می‌کند و پرونده‌ها را طوری تنظیم می‌کند که کسی سر در نیاورد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، با توجه به بارندگی های شدید شب گذشته  و جاری شدن رودخانه های فصلی ، جاده خوسف به معدن قلعه زری مسدود شد. 

به گفته هلال احمر خراسان جنوبی هم استانی ها از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است