Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تعیین تکلیف گود خطرناک برج میلاد، گفت: در حال حاضر گزارشی درباره وضعیت گود برج میلاد به شهردار تهران ارائه داده‌ایم که منتظر تصمیم وی هستیم.

پیروز حناچی درگفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت خطرناک گود رها شده برج میلاد با بیان اینکه این گود در زمان مدیریت قالیباف به کمیسیون ماده 5برای تعیین تکلیف آورده شد، گفت: آن زمان شهردار وقت، خواهان ساخت دو برج در این گود بود که ما به دلیل نبود مطالعات توجیهی برای ساخت این دو برج مخالفت کردیم چرا که دلایل ساخت این دو برج مبهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری وقت اعلام کرد که ما برای ساخت برج دوقلو مصوبه اعضای قبلی کمیسیون ماده 5 را داریم تصریح کرد: ما طرح‌ها را به آن‌ها نشان دادیم واعلام کردیم که تناسبی بین مصوبه کمیسیون ماده 5 و گودی که برداشته شده است نیست و آن کسی که گود را برداشته باید پاسخ دهد.

حناچی با بیان اینکه در حال حاضر با گود خطرناکی روبرو هستیم که سه راهکار پیش رو داریم گفت: یا باید این گود با قوه خاکی پر و خاک تثبیت شود که این راه‌حل در صورتی انتخاب می‌شود که نخواهیم در میان مدت و کوتاه مدتی ساخت وسازی در این گود انجام دهیم و یا در روشی دیگر می‌توان با سازه‌ای خاک را تثبیت کرد که از حالت خطرناک خارج شود، البته در روش سوم هم پیش بینی هایی شده تا ساختمانی ساخته شود که درمرحله تصمیم گیری قرار داریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهارکرد: اعضای قبلی کمیسیون ماده 5 ، شهرداری را موظف کرده‌ بود که ظرف سه ماه طرحی را برای بلوک برج میلاد و اتوبان‌های اطرافش بیاورد که نیاورد.

بارها کارشناسان و اعضای شورای شهر نسبت به وضعیت خطرناک گود کنار برج میلاد هشدار داده‌اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد

معاون بازاریابی روبیکا از راه‌اندازی ۱۰ سرویس جدید در حوزه‌های سفارش آنلاین خدمات، فروش بلیت و ... در سال جاری خبر داد.

اخیرا کمپین تبلیغاتی جدید روبیکا با شعارهای «من با روبیکا فیلم و سریال می‌بینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری می‌گیرم»، «من با روبیکا آموزش می‌بینم» و ... فعالیت خود را آغاز کرده است. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، در گفت ‏وگو با فرارو این کمپین را پیش‌درآمدی برای ورود این سوپراپلیکیشن به یک دوره جدید دانست.

نجفی در این باره گفت: «کمپین زندگی دیجیتال با روبیکا قصد دارد که سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن را به مردم معرفی کند. پیش از این بسیاری روبیکا را فقط به‌عنوان یک پیام‌رسان یا سرویس پخش فیلم و سریال می‌شناختند، در حالی که سرویس فروشگاه، سرویس آموزش، سرویس کسب درآمد، سرویس روبینو و سرویس بازی از دیگر سرویس‌های فعال روبیکا هستند».

معاون بازاریابی روبیکا در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سوپراپلیکیشن در آینده، گفت: «این کمپین آغازی است برای دوره جدید روبیکا؛ دوره‌‌ای که در آن روبیکا قصد دارد پا را فراتر گذاشته و به بیش از ۱۰ حوزه‌‌ جدید ورود کند.»

وی در ادامه افزود: «روبیکا قصد دارد به زودی سرویس‌های خود را در حوزه کسب‌وکارهایی مانند سفارش غذا، سفر، بلیت‌های امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و ... رونمایی کند».

نجفی در پایان با بیان این موضوع که روبیکا ۵ تا 10 درصد سهم بازار این حوزه‌ها را هدف قرار داده است، گفت: «توسعه کسب‌وکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان‏انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که در آینده‌ی نزدیک بتوانیم به اصلی‌ترین اهداف خود یعنی عدالت اجتماعی و جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش دست پیدا کنیم.»

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳