Web Analytics Made Easy - Statcounter

اف‌بی‌آی در اسناد منتشر شده اعلام کرد که مک‌کیب، معاون این سازمان، زمانیکه همسرش در رقابتهای انتخاباتی شرکت کرده بود، هیچگونه نقشی در تحقیقات درباره ایمیل‌های خصوصی هیلاری کلینتون، نداشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این اسناد نشان می‌دهد که جیل مک‌کیب، همسر معاون سازمان اف‌بی‌آی کاندیداتوری خود را برای ایالت ویرجینیا در انتخابات سنای آمریکا در ماه مارس 2015 اعلام کرده، این در حالی است که اندرو مک‌کیب در سمت معاونت اف‌بی‌آی ماموریت خود را از فوریه 2016 یعنی سه ماه پس از اینکه همسرش شانس پیروزی خود را در رقابت‌های انتخاباتی از دست داد، آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اسناد، مک کیب از کمیته اخلاقیات خواسته بود که این مساله را بررسی کنند که آیا نامزدی همسرش در انتخابات حین حضور او در معاونت اف بی ای هر گونه احتمال تضاد منافع ایجاد می کند یا خیر.

براساس این اسناد، " از همان ابتدای تلاش همسر مک کیب برای نامزدی در انتخابات، او با کمیته اخلاقیات مشورت کرده است.

چندی قبل رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به بازنشستگی قریب‌الوقوع معاون اف‌بی‌آی اتهاماتی را علیه همسر او مطرح کرد. اندرو مک‌کیب، معاون اف‌بی‌آی جزو مقام‌هایی است که به دلیل داشتن مواضع ضد ترامپ مکررا از سوی ترامپ و جمهوری‌خواهان مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

انتشار این اسناد پس از این انجام گرفت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و برخی از جمهوری‌خواهان مدعی شده بودند که حضور وی در این پست  به دلیل نامزدی همسرش در انتخابات تضاد منافع داشته چرا که فرماندار ویرجینیا که از حامیان کلینتون بوده به جیل برای کمپین انتخاباتی‌اش پیشنهاد کمک مالی داده بود.    

رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: چطور می‌شود اندرو مک‌کیب، معاون اف‌بی‌آی، مردی که به همراه جیمز کومی، مسوول تحقیقات "ساختگی" درباره هیلاری کلینتون بودند (شامل ۳۳ هزار ایمیلی که غیر قانونی حذف شد)، ۷۰۰ هزار دلار بابت کمپین همسرش از سوی دست‌نشانده‌های کلینتون حین تحقیقات بگیرد؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس

طرفداری | امید عالیشاه طی یک حرکت رونالدینیویی تولد همسرش را تبریک گفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خود در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. این اقدام کاپیتان پرسپولیس عده زیادی را یاد حرکت ماتوئیدی بازیکن سابق یوونتوس انداخت که با اسکرین شات از صفحه سرچ گوگل، ولنتاین را به همسرش تبریک گفته بود.

امید عالیشاه نوشت:

چه اسفندها دود کردیم برای تو. ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روزها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند