Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@16:33:27 GMT

آیینه هوشمند با قابلیت کنترل با فرامین صوتی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۹۸۸۲

آیینه هوشمند با قابلیت کنترل با فرامین صوتی

رکنا:آیین های هوشمند این قابلیت را دارند که شیرهای دستشویی،حمام و آشپزخانه را کنترل کنند.

با تولید نوعی آینه هوشمند قابل کنترل با فرامین صوتی، مدیریت دوش حمام، دستشویی و حتی آشپزخانه به شیوه ای نوین ممکن شده است.

به گزارش  ورج، با استفاده از این آینه هوشمند که همراه با یک برنامه موبایلی اختصاصی عرضه می شود حتی می تواند شیر دستشویی و حمام را با استفاده از صدای افراد کنترل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آینه که وردرا نام دارد، با فناوری هوشمند الکسا نیز سازگاری دارد و لذا می توان از آن خواست تا اخبار روز Daily NEWS را برای افراد در حین استحمام پخش کند، نور محیط و لامپ ها را به دلخواه کم و زیاد کرد و دیگر ابزار برقی موجود در محیط اطراف را هم مدیریت کند.

این آینه مجهز به میکروفون نیز هست و برای جلوگیری از آسیب دیدن اجزای الکترونیک به علت پاشیده شدن آب روی این اجزا با یک لایه محافظ پوشانده شده است. وردرا قادر به شناسایی حرکت در محیط اطراف خود با استفاده از حسگرهای حرکتی است و در زمان عبور افراد از کنار خود نوری ملایم را از حاشیه های آینه روشن و فعال می کند.

کنترل شیر آب آشپزخانه از طریق این آینه هوشمند شامل باز و بسته کردن شیر، تنظیم درجه آب و همین طور شدت ریزش آن است. سرویس بهداشتی که سازگار با این مجموعه است به گونه ای طراحی شده که ارتفاع نشیمنگاه فرد و میزان گرمای آن قابل کنترل باشد و همین طور امکان پخش موسیقی از طریق آن با فرمان صوتی وجود دارد.

دوش طراحی شده در این سیستم هم با صدای کاربر قادر به باز و بسته شدن، تنظیم فشار آب، میزان گرما، مدت زمان باز بودن و پخش موسیقی است. همچنین میزان و گرمای آب وان حمام را هم به همین شیوه می توان کنترل کرد. قیمت این مجموعه و زمان عرضه آن به بازار Store مشخص نیست.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم