Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد براساس سیاست‌های اعلامی ریاست این نهاد تأمین مسکن را یکی از اولویت‌های کاری خویش قرار داده است. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مجید مومنی صبح امروز در نشست با نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری از حمایت‌های مسئولان از اجرای برنامه‌های حمایتی این نهاد اظهار داشت: حضور در کمیته امداد افتخاری است چرا که راه انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) باید در خدمت رسانی به محرومان ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که مهمترین نیاز مددجویان کمیته امداد مسکن و اشتغال است چراکه با داشتن اشتغال، مددجو صاحب درآمد شده و نیازی به کمک دیگران ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مسکن نیاز دیگر مددجو است چراکه بخش زیادی از هزینه‌های زندگی افراد برای مسکن صرف می‌شود از این رو تأمین مسکن می‌تواند به افزایش توان اقتصادی خانواده مددجو منجر شود.

وی عنوان کرد: برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان در برنامه کوتاه مدت پیگیری می‌شود که در گام نخست ایتام فاقد مسکن را خانه‌دار می‌کنیم.

مومنی تصریح کرد: کمیته امداد براساس سیاست‌های اعلامی ریاست این نهاد، تأمین مسکن را یکی از اولویت‌های کاری خویش قرار داده است از این رو در برنامه کوتاه مدت تلاش می‌کنیم تا پایان سال 97 یتیم بدون مسکن نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در برنامه بعدی سایر مددجویان را خانه دار می‌کنیم ولی اجرای این برنامه مستلزم همراهی دستگاه‌های دیگر است چراکه براساس توافق صورت گرفته میان مهندس فتاح و استاندار قزوین، استانداری قزوین تعهد کرده زمین لازم برای ساخت هزار و 200 مسکن را فراهم کند که در صورت تأمین زمین و فراهم شدن تسهیلات بانکی و همکاری سایر دستگاه‌ها، کمیته امداد موفق به اجرای برنامه خود در تأمین مسکن خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد در کنار موضوع مسکن با جدیت موضوع اشتغال نیازمندان را پیگیری می‌کند تا مددجویان بتوانند زندگی شرافتمندانه و توأم با عزت داشته باشند.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد