Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-پیدا کردن مکان مناسب برای مخفی کردن پول و اشیای قدیمی و وسایل مهم همواره جزوی از دغدغه افراد بوده است.

 همه ما در خانه دارای اقلام و کالاهای ارزشمندی هستیم که  سعی می کنیم مکان هایی را برای آنها بوجود آوریم که از دید عموم مخفی باشد و دردسترس همگان نباشد مخصوصا وقتی برای مدتی در منزل نباشید و بخواهیم به مسافرت رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کالاهایی مانند طلا و چک و اسناد و غیره از به مراقبت شدید ی در منزل داند تا بتوانند از دسترس دزد  و سرقت در امان باشند ؛ با دقت که به  وسایل  و ساختار خانه تان که بنگرید متوجه می شوید مکان های زیادی وجود دارند که وسایل ارزشمند شمارا دربرابر  این نوع آسیب ها در امان و مصون می دارد.

فضا هایی مانند زیر پنجره ، داخل کتاب ،داخل گلدان وداخل اسباب بازی های کودکان ، پاکت جارو برقی و غیره از جمله مکان هایی هستند که حتی به فکر دزد هم نمی رسد که آنجا را بگردد.

در ادامه  مان هایی را به شما معرفی می کنیم که  شما اسناد و وسایل قیمتی خودرا در آنجا قرار داده وبا خیالی راحت به مسافرت روید و خودرا سرزنش نکنید که چرا کالای خودرا درمحلی امن پنهان نکردید.
 








منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند

 به گزارش تابناک، در پی اطلاع واصله از منابع  خبری مبنی بر فعالیت سازمان یافته در زمینه اقدامات مجرمانه فوق، مکان فعالیت این گروه در شیراز توسط عوامل پلیس اماکن سازمان اطلاعات انتظامی شناسایی شد.

اعضای این باند به صورت سازمان یافته و زیرزمینی فعالیت داشته که با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

در این عملیات، یک دستگاه سلاریوم غیر مجاز به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال همراه با حدود 200 ثوب البسه مبتذل و مروج فرهنگ منحط غربی توقیف و مکان فعالیت پلمپ و متهمین به مرجع قضایی تحویل شدند.

تلاش ها برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • فرهنگ سازی در سبک زندگی و تغذیه سالم نیاز ضروری امروز است
  • ایران در این پایگاه مخفی برای حزب الله لبنان پهپاد می سازد؟ | جزئیات ادعای تلگراف
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود