Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید درخواست کرد تا فیلم «پست» استیون اسپیلبرگ برای ترامپ نمایش داده شود. به گزارش  گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آخر این هفته فیلم «پست» استیون اسپیلبرگ علاوه بر سینماها، در کاخ سفید هم نمایش داده می‌شود.

گروه ترامپ با توجه به تبلیغات این فیلم، درخواست کرده‌اند تا این درام در آنجا نیز روی پرده برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در طول دهه‌ها، این به صورت یک رسم درآمده که هر فیلمی را کاخ سفید درخواست کند، از سوی هالیوود در کاخ سفید به نمایش درآید.

در این فیلم مریل استریپ و تام هنکس در نقش ۲ چهره اصلی روزنامه واشنگتن پست بازی کرده اند که قصد دارند اطلاعات واترگیت را علنی کنند. آن‌ها با این کار در برابر دولت نیکسون ایستادند و موجب سقوط آن شدند.

«پست» ۶ نامزدی در جوایز گلدن گلوب کسب کرده و از ۲۲ دسامبر در سینما‌ها اکران خود را شروع کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس

آرین روبن پس از مدت‌ها در آلیانتس آرنا حاضر شده است. 

طرفداری | آرین روبن به تماشای دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌نشیند. 

از دقایقی دیگر، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در چارچوب بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. آرین روبن که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو باشگاه را دارد، در قالب تیم رسانه‌ای اسکای در آلیانتس آرنا حاضر شده است. ستاره سابق تیم ملی هلند پس از جدایی از رئال مادرید، با پیراهن باواریایی‌ها درخشان‌ترین لحظات فوتبالش را تجربه کرد. او در سال 2013 با بایرن مونیخ ضمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، فاتح سه‌گانه نیز لقب گرفت. در کنار روبن، میروسلاو کلوزه نیز حضور دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟