Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله طبرسی امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی و لزوم بیان دستاوردهای انقلاب گفت: مردم همیشه حاضر در صحنه انقلاب 18 دی بار دیگر حضور خود را به نمایش خواهند گذاشت، اما آنچه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد توجه به عملگرایی به جای پیشی گرفتن روابط و اختلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مشکلات مردم در زمینه اقتصادی و نیز بیکاری جوانان باید با تشکیل هیئت اندیشه ورز با اولویت بررسی پسرفت ها و پیشرفت های انقلابی مردم تشکیل شود افزود: برنامه عملی سازنده امسال همزمان با جشن مردمی انقلاب اسلامی در شهرهای استان می تواند اجرا شود.
آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه برای اجرای برنامه عملیاتی باید به استاندار مازندران فرصت داد تصریح کرد: مازندران نیاز به وحدت و اتحاد داشته و عزم همه برای رفع مشکلات مردم باید جزم شود.
استاندار مازندران نیز در این جلسه با اشاره به لزوم آسیب شناسی فرهنگی برای پیشبرد اهداف شورای فرهنگ عمومی و تاکید بر توجه ویژه به مردم خواستار حضور مدیران برای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم با شماره تلفن 111 شد.
اسلامی به وجود فساد مدیریتی در مازندران اشاره کرد و خواستار همراهی نماینده ولی فقیه، علماء و روحانیت در ایجاد فرهنگ سلامت اداری و مدیریتی شد.
استاندار مازندران با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه عمرانی گفت: مردم از تبعیض ها و وجود رابطه ها شکایت داشته و سرسپردگی مدیران به مدیران بالادستی در کنار فقر و مشکلات معیشتی به اعتماد مردم لطمه زده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم